نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس تور مشهد خرداد 95 هتل پارس مشهد ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد تابستان 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان مشهد در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد خرداد 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : تور مشهد تابستان 95 , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد خرداد 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان تور مشهد تابستان 95 سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

آدرس هتل مجلل درویشی مشهد : مشهد , خیابان امام رضا علیه السلام بین امام رضا 24 و 26

هتل کوثر ناب مشهد پنج ستاره

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد خرداد 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد تابستان 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب مشهد : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل 5 ستاره رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 51 طبقه زیرمجموعه هتل های بین المللی رادیسون بلو است. هتل رادیسون رویال در مجموع از 471 اتاق تشکیل شده است. این هتل 5 دقیقه با برج خلیفه ، دبی مال و ساحل جمیرا فاصله دارد. باشگاه گلف دبی در 7 کیلومتری هتل و فرودگاه بین المللی دبی در 15 دقیقه ای از هتل واقع شده اند. این هتل مشرف به مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی دبی است.

_رادیسون_رویال_دبی.jpg

امکانات هتل رادیسون رویال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، آسانسور، کتابخانه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، خودپرداز، صبحانه در اتاق، مرکز تجارت، مرکز بدنسازی، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، سرویس نگهداری از کودکان و...

_رادیسون_رویال_دبی_1.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_2.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_3.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_4.jpg

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل 5 ستاره زعبیل سرای دبی در منطقه پالم جمیرا بنا شده است. این هتل 6 طبقه از 405 اتاق و سوییت تشکیل شده که همه آن ها رو به دریا  است. فاصله هتل زعبیل سرای تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 45 دقیقه می باشد. کلیه اتاقهای این هتل دارای گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون و اینترنت و همچنین جکوزی است.

_زعبیل_سرای_دبی.jpg

امکانات هتل زعبیل سرای دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، بیزینس سنتر، سالن آرایشگاه،2  سالن و رستوران، زمین تنیس، استخر روباز، جکوزی، استخر کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات ماهیگیری و غواصی، 3 سونا، 12 اتاق استراحت، 8 اتاق آب درمانی، 8 spa در حیاط، صبحانه در اتاق، ساحل اختصاصی، خدمات نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاه رفت و برگشت و...

_زعبیل_سرای_دبی_1.jpg

_زعبیل_سرای_دبی_2.jpg

_زعبیل_سرای_دبی_3.jpg

_زعبیل_سرای_دبی_4.jpg

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل جمیراه کریک ساید

هتل 5 ستاره جمیرا کریک ساید دبی در فاصله 5 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی بنا شده است. هتل در مجموع از 292 اتاق تشکیل شده است. این هتل به وسایل نقلیه عمومی دسترسی آسانی دارد. فاصله هتل با سیتی سنتر دیره و فستیوال سیتی سنتر بسیار کم است. مرکز بین المللی مالی و سرمایه گذاری دبی در فاصله 18 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. همچنین مرکز خرید دبی مال و برج الخلیفه 15 دقیقه با این هتل فاصله دارد. داشتن یک فضای لوکس همراه با انواع امکانات تفریحی از خصوصیات ویژه این هتل می باشد.

 

_کریک_ساید.jpg

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صندوق امانات، گاوصندوق، استخر سرباز، جکوزی، سونا، ماساژ، اینترنت وایرلس و... در خیابان هتل ، 2 سوپر مارکت ، داروخانه ، 2 سالن اسپا ، 8 رستوران بین المللی (مبلغ غذاها از 20 درهم به بالا) می باشد.تور دبی تابستان 95

 

_کریک_ساید1.jpg

هتل جمیرا کریک ساید مشرف به رودخانه بی پایان و پیچ در پیچ کریک است که دسترسی آسان به بخش تجاری و جذاب شهر را بخوبی برای مسافران محیا می کند. هتل جمیرا کریک ساید در جایی مابین فضای سبز، رودخانه و دروازه ی شهر به شکلی دوستانه ماهیت بین المللی و پرجنب و جوش دبی را در کنار دریایی از آسایش و آرامش پیوند می دهد. جمیرا کریک ساید زیبایی یک هتل کامل و بی نقص را به تصویر می کشد و برای میهمانان به عنوان یک هتل سرآمد نقش ایفا می کند.

فضای مدرن و پیشرفته هتل جمیرا کریک ساید و شهر توریستی تجاری دبی مخصوص کسانی است که می خواهند که در قلب تپنده ی فرهنگی، توریستی، تجاری دبی حضور یابند و از ماهیت و میراث مدرن شهر بی نظیر دبی دیدن کنند. برای همین هم٬ اتاق های جمیرا کریک ساید با کمک و بهره گیری از میراث فرهنگی امارات و ترکیب آن با معماری فوق مدرن غربی طراحی و ساخته شده اند. از این رو طراحی و دکوراسیون هتل جمیرا کریک ساید میهمانان را تشویق می کند مذهب و فرهنگ پررونق دبی را درک کنند و از کیفیت و تکنولوژی روز دنیا در این هتل مجلل و نوساز استفاده کنند. در نتیجه میهمانان مقصدی به معنای واقعی توریستی، متفاوت، مدرن و پویا را که با فرهنگ غنی امارات گره خورده است٬ در کمال آرامش و رضایتمندی در هتل جمیرا کریک ساید تجربه و لمس می کنند.

 

_کریک_ساید2.jpg

تفسیری از لوکس بودن، در دسترس بودن و صمیمیت در رستوران این هتل طنین انداز است.
هر یک از اتاق های هتل به تنهایی شیک و دلباز هستند و مفهوم جدیدی از اقامت در یک هتل لوکس را ارائه می کند. اتاق های این هتل در انواع مختلف، سوپریور، دولوکس ، پریمیر و سوئیتهای مجلل می باشند.تور دبی تابستان 95

مکان هتل

در 5 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. هتل به آسانی از طریق اتوبان و وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس است و همچنین در مرکز شهر و در امتداد رودخانه درخشان کریک، در جایی ایده آل برای گشت و گذار و قدم زدن در اطراف و محله های شاخص و مشهور دبی واقع شده است. مسافران نیز از داشتن دسترسی سریع به محله ها و مراکز تجاری و در دسترس بودن فرودگاه، درمانگاه و بیمارستان  بسیار خشنود هستند. همچنین از فاصله اندک با سیتی سنتر دیره و فستیوال سیتی سنتر لذت کافی می برند.

 

_کریک_ساید3.jpg

 

_کریک_ساید4.jpg

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران میر مهنا کیش

این رستوران دارای محیطی بسیار زیبا و مجلل می باشد که در آن همیشه موسیقی شاد و زنده پخش می شود در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.قیمت و کیفیت غذاها بسیار مناسب می باشد گردشگران تور کیش نوروز 96 اوفات خوشی را در این رستوران سپری خواهند کرد.

 

تور کیش نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران اکسین کیش

رستوران اکسین کیش یکی از رستوران های خوب جزیره می باشد که در آن انواع غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای دریایی سرو می شود گردشگران تور کیش نوروز 96 در این رستوران می توانند با خیال آسوده در محیطی تمیز و آرام لحظات خوشی را برای خود فراهم آورند. 

 

تور کیش نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران بناب کیش

این رستوران یکی از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که زبانزد مسافران کیش و مردم کیش می باشد ، در این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما مسافران تور کیش نوروز 96 می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شود.

 

تور کیش نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران سر آشپز کیش

رستوران سر آشپز کیش از رستوران های خوب جزیره می باشد که شما بد از یک خرید می توانید لحظهای مفرحی را آنجا سپری کنید منو رستوران باز است برخورد کارکنان بسیار صمیمی کیفیت غذاها عالی می باشد همچنین شما در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی،کبابهای لذیذ و غذاهای دریایی تازه را میل نمایید فضای رستوران شیک و تمیز با دیزاینی بسیار جالب منتظر پذیرایی از شما مسافران 

تور کیش نوروز 96

 می باشد .

 

تور کیش نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل شایگان کیش


از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال. 
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 

تور کیش نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()