نوشته شده توسط : پناهی نیا

 هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی یکی از بهترین هتل هتل مشهد بهار 97های 5 ستاره مشهد می باشد که با 3000 متر مربع به عنوان اولین هتل هوشمند در ایران شناخته شده است. این هتل با 20 طبقه که در سال 1391 ساخته شده است بلندترین ساختمان اقامتی در شهر مشهد می باشد. هتل درویشی از 223 اتاق تشکیل شده است که از امکاناتی مانند: هتل مشهد خرداد 97سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، سشوار و... برخوردار است. دیگر امکانات این هتل مجلل شامل رستوران هایهتل مشهد تابستان 97 متنوع ایرانی و فرنگی،  مجموعه آبی با ارائه خدماتی مانند: استخر، سونا، دوهتل مشهد فروردین 97ش های اختصاصی، سالن بدن سازی و... می باشد. در ضمن کودکان زیر دو سال در این هتل رایگان و کودکان بین 2 تا 6 سال هزینه بصورت نیم بها محاسبه می گردد. مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را در کنار هتل مشهد اردیبهشت 97عزیزانشان سپری کنند.

 هتل مجلل درویشی مشهد


هتل پردیسان مشهد

سایت پردسیان مشهد یکی از هتل 5 ستاره مشهد می باشد که در زمینی بههتل مشهد بهار 97 مساحتهتل مشهد اردیبهشت 97 33000 متر مربع و زیر بنای 24000 متر مربع ساخته شده است و از مزیتهایی که نسبت به دیگر هتل های مشهد دارد داشتن 5 عدد رستوران لوکس می باشد که درآن غذاها ی ایرانی و بین المللی سرو می شود هتل مشهد تابستان 97این هتلهتل مشهد خرداد 97 دارابی 162 اتاق می باشد. ازامکانات این هتل می توان اتاق عقد,هتل مشهد فروردین 97فروشگاه سوغاتی, صندوق امانات, لابی, فروشگاه و غرفه, پاركينگ, ماهواره, دستگاه ATM, كافی شاپ, بوفه رستوران, فضای باز رستوران تابستانی, چايخانه تابستانی, استخر رو باز ,باغچه فضائی, برای پياده روی فضای سبز, فضای بيرون هتل برای نشستن, سرويس به حرم رايگان و... رانام برد. 


هتل ایران مشهد

یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد، هتل ایران می باشد اینهتل مشهد بهار 97 هتل در خیابان اندرزگو مهتل مشهد اردیبهشت 97شهد واقع شده است که روبه روی ورودی باب الجواد قرار دارد و فقط به میزان 5 دقیقه پیاده روی تا حرم فاصله زمانی دارد و داری 132 واحد اتاق خواب و 32 واحد آپارتمان به همراه امکانات رفاهی میهتل مشهد تابستان 97 باشد. این هتلهتل مشهد خرداد 97 در نزدیکی بازار رضا و بازار جنت واقع شده است.هتل مشهد فروردین 97 از امکانات این هتل می توان سیستم تهویه هوا مطبوع، ترانسفر فرودگاهی و لوازم بهداشتی داخل اتاق، روم سرویس، استخر، جکوزی، سونا، سرویس خشک شویی، تخت، یخچال و ... دیگر خدمات نام برد.


هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد یکی از هتل های جهار هتل مشهد فروردین 97ستاره مشهد می باشد که در نزدیکهتل مشهد بهار 97 حرم امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل سیستم رزرو هتل مشهد تابستان 97آنلاین را برای مسافرانی که قصد رزرو هتل مشهد را دارند فراهم کرده است . شما می توانید به صورت آنلاین پیش پرداخت برای اقامت گاه مورد نظرتان بدهد. لازم  به ذکر است که این هتل در نزدیکی مراکز خرید واقعهتل مشهد اردیبهشت 97 شده است و می توانید مایحتاج خود را از این مراکز خریداری فرمایید. امکاناتی که این هتل مشهد خرداد 97هتل ارائه می دهد شامل ترانسفر فرودگاهی و روم سرویس و لوازم بهداشتی و آرایشی ،سیستم تهویه هوای مطبوع،یخچال و... می باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد,رزرو هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد یکی از قدیمی ترین هتل مشهد بهار 97و اصیل ترین هتل های مشهد و هتل های 3 ستاره هتل مشهد اردیبهشت 97می باشد و در فاصله بسیار کمی از حرم امام رضا (ع) قرار دارد.هتل اطلس با داشتن 200 اطاق و ظرفیت 550 نفر که دو طبقه این هتل در حال حاضر گارانتی میهمانان کویتی می باشد و مابقی آن بصورت اتاقهای 2 تخته و 3 تخته و آپارتمانهای یکخوابه و دو خوابه می باشد .از امکانات این هتلهتل مشهد تابستان 97می توان به رستوران با سرو غذاهای متنوع، کافی شاپ در محیطی دنج و آرام، روم سرویس، صندوق امانات، لاندری، اتاق چمدان، پارکینگ، خارج از محدوده طرح ترافیک بودن و پرسنلی مجرب و آموزش دیده اشاره کرد.هتل مشهد خرداد 97این هتل می تواند مکان مناسبی برایهتل مشهد فروردین 97 اقامت مسافران تور مشهد باشد.

 

هتل اطلس مشهد


هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد یکی از هتل هایهتل مشهد خرداد 97 4 ستاره مشهد هتل مشهد فروردین 97می باشد که در سال هتل مشهد بهار 971393 فعالیت خود را شروع کرده است.  این هتل دارای 6 طبقه و 90 واحد تجاری می باشد و در این هتل یک رستوران موجود می باشد ظرفیت پذیرایی از میهمانان هتل های مشهد و گردشگران و مسافران تور مشهد را تا سقف 120 نفر را دارد. این هتل در خیابان حسنی کوچه امام رضا 8 واقع شده است.از امکانات این هتل می توان ،نماز خانه ،لابی ،سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو ،سیستم تهویه هوایهتل مشهد تابستان 97 مطبوع ،تلویزیون،هتل مشهد اردیبهشت 97لاندری و... می باشد.


هتل آپارتمان گلاره مشهد

هتل آپارتمان گلاره مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که هتل مشهد بهار 97در خیابان امام رضا واقهتل مشهد فروردین 97ع شده است این هتل دارای پرسنل مجرب و امکانات خوب می باشد و سه دقیقه تا حرم امام رضا فاصله دارد. اگر قصد رزرو هتل مشهد با قیمت مناسب و امکانات خوب دارید این هتل می تواند هتل مشهد خرداد 97یکی از بهترین انتخاب های شما باشد . این هتل در نزدیکی هتل مشهد بهار 97بازار بزرگ مشهد قرار دارد و اگر قصد خرید سوغاتی  دارید دسترسی به این بازار برای شما بسیار آسان می باشد. از امکانات ارائه شده در این هتل می توان سیستم تویه هوای مطبوع ،صندوق امانات ،اینرنت ،روم سرویس،ترانسفر فرودگاهی و... می باشد.هتل مشهد اردیبهشت 97

 


هتل حلما مشهد

این ساختمان یکی ازهتل های است به تازه گیهتل مشهد بهار 97 بنا شده هتل مشهد اردیبهشت 97است و در شهریور 1394 به بهره برداری رسیده است .ساختمان بسیار زیبا با دکوراسیون جدید و مدرن دارد. در این هتل می توانید به رقم خدمات خوبی که به وسیله پر سنل مجرب  این هتل دریافت کنید اقامت  خوبی در هتل های مشهد داشته باشید. این هتلهتل مشهد خرداد 97 15 دقیقه  تا حرم مطهر فاصله دارد  و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله زمانی  دارد. از امکاناتی که این هتل برای مسافران هتل مشهد تابستان 97تور مشهد  تدارک دیده است شامل ،سیستم تهویه هوای مطبوع، هتل مشهد فروردین 97لوازم بهداشتی ،لاندری ،روم سرویس ،صندوق امانات و... می باشد. 

 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد,لوکس ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد

یکی از بهترین دیدنی های مشهد پارک علمی  هتل مشهد بهار 97دکتر بازیما می باشد در این موزه منحصر به فرد دوست هتل مشهد تابستان 97داران علم و دانش می توانند . در این پارک میتوانید مجسمه های بزرگ از انواع گونه های منقرض شده گیاهی و جانوری را مشاهده کنید و یا سبک زندگی انسان ها را در دوره پارینه سنگی مشاهده کنید. هتل مشهد اردیبهشت 97در بخشی از این پارک شما می توانید به مطالعه درباره ستاره شناسی و تمرین فضانوردی بکنید و در باره این معقوله علمی بسیار جالب اطلاعات بسیاری کسب کنید  در این پارک تفریحی کافهتل مشهد فروردین 97ه و رستوران برای استراحت مسافران تور مشهد و گردشگران هتل مشهد خرداد 97 موجود می باشد. این  پارک تفریحی در انتهای بلوار خیام شمالی در کنار مجتمع تجاری وصال واقع شده است.


مجموعه کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی دومین پارک بزرگهتل مشهد خرداد 97 (بعد از پارک ملت) مشهد استهتل مشهد بهار 97. این پارک در جنوب غربی مشهتل مشهد فروردین 97هد و در انتهای خیابان کوهسنگی قرار گرفته است.  پارک کوهسنگی در حاشیه کوه‌هایی مرتفع ایجاد شده و از قدیمی‌ترین روستاهای مشهد است.  کوه سنگی از میان تفریحگاه‌های شهر مشهد از قدمت و شهرت بیشتری برخوردار است و یکی از زیباترین پارک‌های ساخته شده در ایران است. این پارک تلفیقی از آب، سنگ و سرسبزی و نور استهتل مشهد اردیبهشت 97.کوهسنگی از طریقهتل مشهد تابستان 97 خیابانی وسیع که همان خیابان کوه سنگی است به بدنه اصلی شهر مشهد متصل شده است.  پارک کوه سنگی به مجموعه‌ی تفریحی گردشگری تبدیل شده و گردشگران تور مشهد می توانند از دیدن این جاذبه گردشگری لذت ببرند.

 

مجموعه کوهسنگی مشهد


باغ وحش وکیل آباد مشهد

اگر قصد سفر به مشهد و زیارتهتل مشهد خرداد 97 حرم امارضا(ع)را دارید،در سفر خودهتل مشهد بهار 97 و در تور مشهد از تنها باغ وحش شهر مشهد که در منطقه وکیل آباد واقع شده استهتل مشهد تابستان 97 دیدن کنید.باغ وحش وکیل اباد مشهد اولین باغ وحش شهر مشهد در سال۱۳۳۹شمسی در محدوده منطقه خواجه‌ربیع فعلی تاسیس شد. باغ وحش وکیل آباد دارای حیوانات گوشتخوار و علف خوار، آبزی،خزنده و پرندگانمختلفهتل مشهد فروردین 97 می باشد. از جمله گونه های موجود در باغ وحش وکیل آباد می‌توان به شیر،هتل مشهد اردیبهشت 97ببر،خرس،خوک،گراز، گربه وحشی، انواع پرندگان، چهار نوع گوزن، شامپانزه و… اشاره کرد.ببر بنگال، ببر اندونزی، تیزشاخ سفید، قوچ و میش آئوراد، تمساح، لاما (شبیه شتر)، پلنگ آفریقا، سیاه‌گوش از جمله حیواناتی هستند که منحصراً در این مجموعه نگهداری می‌شوند. 

 

باغ وحش وکیل اباد مشهد


آرامگاه نادرشاه افشار مشهد

این بنا در باغ موزه نادری در شهر مشهدِ که به یادبود نادر شاه توسط هوشنگ هتل مشهد بهار 97سیحون ساخته شده و در سال 1342 افتتاح گردیده است. این مجموعه یک قسمت مرکزی دارد که محل تدفین نادر شاه است و دارای دو تالار موزه اسلحه می باشد دو تالار این بنا در مجاورت یکدیگر بوده که یکی از این تالارها موزه اسلحه مربوط به هتل مشهد اردیبهشت 97دوره های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادر شاه افشار می باشد..در قسمتهتل مشهد خرداد 97 مرکزی مجسمه مفرغی نادر سوار بر اسب، با طراحی ابوالحسن صدیقی، هنرمند معاصر ایرانی ساخته شده که ریخته گری آن در ایتالیا انجام و هم اکنون متصل به آرامگاه است.  این بنا در میان باغی به مساحت ۱۴۴۰۰ مترمربع ساخته شده و ساختمان این آرامگاه نیز به شکل خیمه و چادر عشایریهتل مشهد تابستان 97 احداث گردیده است.بازدید از این مکان را به گردشگران تور مشهد توصیه میکنیم.

 

آرامگاه نادر شاه افشار مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین دیدنی های مشهد,جاذبه های دیدنی مشهد,بهترین دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران باغ زیتون مشهد

رستوران باغ زیتون یکی از رستورن های خوب مشهدهتل مشهد بهار 97 است . محیط آرام و دنجی دارد . فضای داخلی آن زیباست و نظم و نورپردازی خوبی دراد . کیفیت غذاها خیلی بالاست و بسیار خوش طعم و خوش عطر هستند . برخورد پرسنل رستورانهتل مشهد فروردین 97 بسیار محترمانه است .از ویژگیهتل مشهد خرداد 97 های این رستوران استفاده از کاهو و سبزیجات کاملا ضد عفونی شده از کارگاه هایی که از بهداشت مجوز رسمی دارن. استفاده نکردن از فریزر برای سالم تر بودن و خرید روزانه مواد غذایی مورد نیاز، استفاده از کره مارگارین برای پخت برخی از غذا ها و استفاده نکردن از سوسیس و کالباس در غذاها از اصول اولیه این رستوران است.هتل مشهد اردیبهشت 97 و همه این ها کمی به قیمت ها افزوده ولی ارزش یکبار امتحان کردن را دارند.توصیه میهتل مشهد تابستان 97 کنیم در سفر به تور مشهد سری به این رستوران هم بزنید.

 

رستوران زیتون مشهد


رستوران ارکیده مشهد

رستوران ارکیده با ظرفیت ۲۵۰ نفر در طبقه همکف هتل هتل مشهد بهار 97سلام شهر مشهد یکی دیگر از بهترین رستوران های مشهد است که  انواع غذاهای ایرانی و فرنگی راهتل مشهد تابستان 97 با کیفیت بالا پخت و سرو می‌کند. ساعات کاری رستوران ارکیده هتل سلام 13 الی 15 ظهر و 20 تا 23 شب می باشد. رستوران ارکیده دارای فضای باز است و می‌توانید غذای خود را در فضای باز در آلاچیق‌ نوش جان کنید.یکی از عمده ترین مشکلات گیاه خواران یافتن رستورانی با این ویژگی های مورد نظر آن ها هتل مشهد خرداد 97در سفر می باشد. در مشهد اما ارکیده مشکل شما را برطرف نموده و با غذاهای متنوع گیاهی و انواع سالاد و میز بار در خدمات شما عزیزان می باشد.غذاهایهتل مشهد اردیبهشت 97 ایرانی با کیفیت نیز در این رستوران هتل مشهد فروردین 97خوش نام، در کنار غذاهای گیاهی سرو می شود.اگر تمایل به خوردن غذاهای گیاهی دارید در سفر بهتور مشهد می توانید به این رستوران مراجعه کنید.

 

رستوران ارکیده مشهد


رستوران بام کوهسر مشهد

کوهسر مشهد مجموعه ای از رستوران های ایرانی و اهتل مشهد بهار 97یتالیایی و کافی شاپ با منظره ای از مشهد که در سفر با تور مشهد از بام کوهسر میتونین ببینین. این محل نوسازه و به خاطر برخی تبلیغات همراه با اغراق مردم، به غولی تبدیل شده. رستوران در در طبقه بالای مجتمع قرار داره و دارای دو بخش هتل مشهد تابستان 97سالن و فضای بازههتل مشهد خرداد 97 که البته ظاهراً فضای باز بیشتر جهت کافی شاپهتل مشهد فروردین 97 استفاده میشه. منوی رستوران شامل انواع خوراک های ایرانیه که قیمت ها متناسب هتل مشهد اردیبهشت 97با شرایط رستوران کمی از سایر رستوران های مشهد هست. اجرای موسیقی زنده , بیلیارد , اینترنت وایرلس از جمله امکانات رستوران کوهسره. 

 رستوران کوهسر مشهد


رستوران ایتالیایی می شف مشهد

این رستوران هتل مشهد تابستان 97یکی از فستهتل مشهد بهار 97 فودهای معروف مشهد می باشد که در منوی آن پیتزاهای ایتالیایی از شهرت خاصی برخوردار است.قیمت غذاها مناسب و کیفیت خوبی دارند.محیط رستوران همچهتل مشهد فروردین 97ون دیگر فست فودها می باشد.پرسنل آن بسیار مهمان نواز هستند.انواع پاستا و پیتزاهاهتل مشهد اردیبهشت 97 و غذاهاهای ایتالیایی در این رستوران سرو می شود وهتل مشهد خرداد 97 بسیاری از گردشگران تور مشهد برای صرف غذا به این مکان مراجعه می کنند.

 

رستوران ایتالیایی می شف مشهد



:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های دیدنی مشهد,بهترین دیدنی های مشهد,جاذبه های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

غار مغان مشهد

غار مغان مشهد از جاذبه های طبیعی خراسان رضویهتل مشهد بهار 97 است غار مغان در ۷۵ کیلومتری شهرهتل مشهد خرداد 97 مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است و در سفر به تور مشهد گزینه مناسبی برای بازدید است. ده مغان در جنوب مشهد و مسیر آن از طریق شهرک سیدی و عبور از جاده خلج می باشد این غار دارای دو دهانه است ارتفاع آن از دریا ۲۹۱۰ متر می‌باشد، این غار در سال ۱۳۲۴ توسط کوهنوردان شهرستان مشهد کشف شده است. غار مغان متعلق به دوران دوم زمین شناسی است و قدمت آن از البرز و دماوند بیشتر است. کف مرمرین غار مغان متعلق به دوران دوم زمین شناسی می باشد . کفهتل مشهد تابستان 97 مرمرین غار در اغلب جاها مرطوب و لغزنده می باشد.در این غار نمونه های هتل مشهد اردیبهشت 97سنگی بسیار تیپیک از بلورهای آراگونیت و کربنات کلسیوم را نیز می توان رویت کرد.این هتل مشهد فروردین 97غار دارای دهلیزها و راههای پر پیچ و خم گوناگونی است که در صورت عدم آشنایی با محیط احتمال گم شد زیاد است در درون غار چشمه آبی وجود دارد که علاوه برزلالی و گوارایی آن،بسیار سرد است.درون این غار چاههای مختلفی نیز وجود دارد که عمق یکی از این چاه‌ها ۲۵ متر می‌باشد، درون بعضی از آنها خفاش‌هایی نیز زندگی می‌کنند، همچنین در این غار پرتگاهی به عرض ۳۵ سانتیمتر وجود دارد.

 

غار مغان مشهد


روستاي پاژ زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی در پانزده كيلومترهتل مشهد بهار 97ي شمال شهر مشهدهتل مشهد خرداد 97 در تقاطع جاده كارده به كلات نادري واقع شده است  بخشي از فضاي مسكوني روستا در ميان آن و بقيه بر وراي تپه‌اي موسوم به قلعه بلند مكاني كه بنظر مي‌رسد در گذشته محل اصلي و هسته مركزي دهكده پاژ بوده زيرا پيرامون آن تا چندي قبلهتل مشهد اردیبهشت 97 خندقي وجود داشت كه جهت ممانعت از هتل مشهد فروردین 97پيشروي مهاجمين آن را پر از آب مي‌تهتل مشهد تابستان 97موده‌اند بجز تپه موجود در فاصله تقريبي پانصد متر از پشته اوليه بلند ديگري نمايان است كه در نزد اهالي به قلعه كهنه پاژ معروف است.روستای پاژ تاکنون از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به ثبت ملی نرسیده است و به دلیلهتل مشهد فروردین 97 عدم رسیدگی، بناهای موجود در این روستا اکنون به خرابه‌ای تبدیل هتل مشهد خرداد 97شده است.این مکان از جاذبه های گردشگری تور مشهد است.

 

روستای پاژ مشهد


خانه تاریخی حاج ملک مشهد

سکونت گاه حاج حسین ملک در ضلع شرقیهتل مشهد بهار 97 خیابان امام خمینی (ره) مقابل ساختمان دارایی قرار دارد. این خانه قدیمی با زیربنای حدود ۶۰۰ مترمربع در زمینی به وسعت ۱۶۵۹ مترمربع در اوایل قرن چهاردهم شمسی ساخته شده است.این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجای مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود. بنای مزبور در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالاییهتل مشهد تابستان 97 دارای سقف مشبک وهتل مشهد خرداد 97 منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است.در حال حاضر خانه ملک به صورت یک مرکز اداری، فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان توانمند به صورت کارگاه هاهتل مشهد فروردین 97ی زنده هنری فعالیت می نماید و بالغ بر ۱۰ کارگاه در این مرکز فعال می باشد.این اثر در تاریخ ۱۸هتل مشهد اردیبهشت 97 شهریور ۱۳۷۷ با شماره ثبت ۲۱۱۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. همچنین این بنا در سال ۱۳۸۵ به عنوان خانه توریست انتخاب شد و از جاذبه های گردشگری تور مشهد می باشد.

 

خانه تاریخی حاج ملک مشهد


باغ خونی مشهد

مجموعه باغ خونی مربوط به دوره قاجار استهتل مشهد بهار 97 و در مشهد، خیابان عنصری واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۷۹ با شمارهٔ ثبت ۳۲۴۰ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.در اوایل قاجاریه، در بخش جنوبی خارج از حصار های شهر مشهد نمادی از باغ ایرانی با وسعت ۵/۶ هکتار ساخته شد که به باغ خونی و یا به واسطه وجود چشمه ای در آن به باغ چشمه موسوم گردیده است. این باغ دارای سه عمارت مستقل بوده که دو ساختمان آن تخریب شده است. هتل مشهد تابستان 97بنا بر روایات تاریخی در سال ۱۳۳۰ شمسی ۱۹۱۲ میلادی از این باغ مسجد گوهرشاد را به توپ بستند. این مکان امروزه در ضلع شمال شرقی میدان بسیج (در محدودههتل مشهد فروردین 97 خیابان عنصری) واقع است.این باغ شامل محوطه ای وسیع و ذوزنقه ای شکل است که ۵/۶ هکتار وسعت دارد و انواع درخت در آن کاشته شده است. در میان این محوطه، بنای مرکزی و عمارت باغ خونی قرار دارد. این عمارت حدود ۸۷۹ متر مربع مساحت دارد. با توجه به عکس های هوایی سال ۱۳۳۵ شمسی، علاوه بر این عمارت دو عمارت دیگر نیز در جبهه شمالی وجود داشته است که در سال هایهتل مشهد اردیبهشت 97 اخیر تخریب شده است. این باغ از جمله باغ هایی است که در گذر سالیان دراز در جریان اجرای طرح های عمرانی و توسعه شهر مشهد، همچنان پا بر جا مانده است و یکی از جاذبه های گردشگری تور مشهد می باشد. این عمارت پیش از این  مکان استقرار نیروی انتظامی مشهد و مورد مناقشه میان شهرداری، نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری  استان بود. عمارت باغ خونی با شماره ۳۲۴۰ ثبت شده است.  

 

باغ خونی مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین اماکن دیدنی مشهد,مکان های دیدنی مشهد,مکان های جذاب مشهد,جاذبه های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

روستای ده سرخ مشهد

روستای ده سرخ از روستاهای خوش آب هتل مشهد بهار 97و هوای کوهپایه ای و ییلاقی محسوب می شود. هر ساله مردم و زائران زیادی به روستای ییلاقی دهسرخ سفر می کنند. از جاذبه های دهسرخ که باعث جذب مردم می باشد اماکن زیارتی است که در این روستا وجود دارد و همچنین آب و هوای کوهستانی و مطبوع این روستا، درختان میوه و طبیعت زیبای آن می باشد. خاک این روستا سرخ رنگهتل مشهد فروردین 97 می باشد و به همین علت به آن ده سرخ می گویند.روستای دهسرخ محل عبور کاروان امام رضا (ع) بوده است و حضرت با دستان خود چشمه آبی را برای گرفتن وضو حفر نموده، که امروزه به آن چشمه،هتل مشهد تابستان 97 چشمه زمزم رضوی هتل مشهد اردیبهشت 97می گویند که به اعتقاد مردم روستا و زائران آب چشمه خاصیت شفا دهی دارد. علاوه بر چشمه در این روستا مصلای امام رضا (ع) و آرامگاه امامزاده عبدالعزیز وجود دارد که اینهتل مشهد خرداد 97 دو مکان باعث ایجاد فضای زیارتی در ده سرخ شده است و هر ساله تعداد زیادی از گردشگرانتور مشهد از این مکان دیدن می کنند.

 

روستای ده سرخ مشهد


آتشکده بازه هور مشهد

یكى از كهن ترین نمونه هاى آتشكده گنبدهتل مشهد بهار 97 دارى است كه احتمالا متعلق به زمانهتل مشهد فروردین 97 پارتیان است زمینه بناى سنگى موسوم به بازه هور به فاصله هفتاد كیلومترى از جنوب شهر مشهد در ضلع شرقى روستایى به نام رباط سفید در ابتداى تنگه اى بازه هور واقع است. از نظر لغوى بازه در فارسى درى به قسمتى از دیواره كوه گفته مى شود كه خورشید از میانه باز آن بطرز باشكوه و زیبایى طلوع نماید و شاید نام بازه هور از همین جا باشد. به لحاظ ویژگیهاى معمارى این بنا نمایانگر بخشى از اجزا و عناصر ساسانى است كه آندره گدار آن را به قرن سوم میلادى نسبت داده است. همچنین عده اىهتل مشهد تابستان 97 براین باورند بناى سنگى بازه هور آتشكده اى از دوره ساسانى است.دو پژوهشگر معروف (هرتسفلد در كتاب ابنیه و آثار تاریخى ایران و آندره گدار در كتاب آثار ایران) این بنا را از هتل مشهد اردیبهشت 97نزدیك دیده اند و هتل مشهد خرداد 97آن را از آثار دوره ساسانى میدانند. بناى بازه هور داراى یك گنبد و سه ورودى و در گذشته از سمت مشرق به بناى دیگرى اتصال داشته و در دو سوى شمالى و جنوبى آن نیز الحاقیاتى مانند راهرو و ایوان وجود داشته است. در مجموع این بنا را مى توان هسته مركزى یك مجموعه معمارى كهن دانست. این بناى قدیمى و ارزشمند به فاصله حدود ۸۰ كیلومترى مشهد و در سمت شرق روستاى رباط سفید واقع شده است و یکی از جاذبه های گردشگری تور مشهد می باشد.

 

آتشکده بازه هور مشهد


موزه آب مشهد

این موزه توسط اداره آب منطقه‌ای خراسان مشهد در 12 بهمن 1378 افتتاح شده است بررسی، شناخت و معرفی سازه‌های آبی قدیمی استان نظیر سدها، قنوات، قنات‌های قدیمی شهرستانهتل مشهد بهار 97 گناباد با قدمت 2500 ساله، آب انبارها، هتل مشهد فروردین 97یخدان‌ها، پل بندهها، شیوه‌های آبیاری سنتی، معرفی سیر پیشرفت صنعت آب از گذشته تاب ه حال طرح مردم شناسی آب و جمع‌آوری اطلاعات و مستندات و فرهنگ سنتی آب و آبیاری خراسان از اهدافهتل مشهد تابستان 97 تشکیل این موزه است. در این موزه ابزار و ادات قدیمی و معاصرهتل مشهد خرداد 97 مرتبط با آب نظیر فنجان آندازه‌گیری آب، خمره‌های آب شرب لوله‌های انتقال آب، ماکت سدها، تصاویر مختلفی هتل مشهد اردیبهشت 97از آب انبارها و .. به نمایش درآمده سات این گنجینه دارای کتابخانه نیز می‌باشد. این مکان از جمله جاذبه های گردشگری تور مشهد می باشد.

 

موزه آب مشهد


محله چهار باغ مشهد

محله چهارباغ مشهد، از غرب هتل مشهد بهار 97به خیابان آزادی و ضلع شرقی مجموعههتل مشهد خرداد 97 تجاری بازار مرکزی آستان قدس و کوچه تلفن‌خانه و از شمال به بالاخیابان، کوچه چهارباغ و کاروان‌سرای ملک محدود می‌باشد. قسمت شرقی آن تا کوچه ملک و بازار سنگ‌تراش‌ها (تخریب شده تا سال ۷۴) امتداد دارد. همچنین قسمت جنوبی محله تا بازار بزرگ و مسجد ازبک‌ها (۷۲تن)، کوچه ارگ و کوچه شوکت‌الدوله و کوچه پنجه (خیابان خسروی‌نو) امتداد دارد.این محله تا اوایل دهه ۲۰ از محلات درجه یک مشهد بود و از آن به بعد اقبال محله به افول گرایید و منازل اشراف به محله ارگ، کوچه عدلیه، چهارطبقه، خیابان جنت و خیابان جم انتقال یافت.علت شهرت محله به این نام، به واسطه درختکاری چهارردیفه بالاخیابان به سبک چهارباغ اصفهان نبوده است. چرا که به طور قطع قدمت چهارباغ مشهد بیش از چهارباغ اصفهان بوده و هتل مشهد فروردین 97به دوره تیموری برمی‌گردد و یکی از جاذبه های گردشگری تور مشهداست. در این محدوده که در ابتدا محله اشرافی‌نشین شهر به حساب می‌آمده، منازل اعیان‌نشین با اندرونی و اطاق‌های بزرگ که تنبی (tenebi) گفته می‌شد قرار داشته که در اواخر بیشتر برای عروسی، مجالس عمومی و روضه‌خوانی ایام سوگواری به کار می‌رفت. این منازل دارای درختان فراوان مثمر و غیرمثمر باهتل مشهد اردیبهشت 97 حوض و حوض‌خانه، درشکه‌خانه و اصطبل بود.این محله در دوران‌های مختلف و تا هتل مشهد تابستان 97قبل از رونق گرفتن محلات جدید، محل استقرار حاکم شهر به حساب می‌آمد.این محله یکی از محلات اشرافی قدیم مشهد به حساب می آمده که می توان از برخی نامهای کوچه ها به این نتیجه رسید.کوچه هایی مانند شوکت الدوله ، حاج محمود هراتی ، در این محله بناهایی وجود دارد که دارای اهمیت هستند.

 

محله چهار باغ مشهد



:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های دیدنی مشهد,مکان های جذاب مشهد,جاذبه های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه یکی از بهترین و معروفترین هتلبلیط مشهد بهار 97 های 3 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل در فلکه اول جنب بازار رضا واقع می باشد.امکانات هتل شامل:یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لاببلیط کیش تابستان 97ی می باشد.همچنین فاصله هتل تا باب الرضا 1 بلیط مشهد خرداد 97دقیقه می باشد.برای رزرو بلیط مشهد و اطلاع بیشتر از هتل های مشهد با شماره تماس های بلیط کیش اردیبهشت 97درج شده در داخل سایت استفاده نمایید.بلیط مشهد فروردین 97

هتل رضویه مشهد


هتل اولیا مشهد

هتل اولیا مشهد یکی از بهترین و لوکس ترین بلیط مشهد بهار 97هتل های 2 ستاره شهر بلیط مشهد فروردین 97مقدس مشهد می باشد.فاصله هتل تا حرم مطهر 7 دقیقه می باشد.اینبلیط کیش اردیبهشت 97 هتل امکانات ویژه ایی  را به زائران ارائه می دهد رستورانبلیط مشهد خرداد 97 هتل انواع غذهای ایرانی را سرو می کند.برای رزرو بلیط مشهد می توانید با شماره تماس های داخلبلیط کیش تابستان 97 سایت تماس بگیرید.

هتل اولیا مشهد


هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد یکی از هتل های 5 ستارهبلیط مشهد بهار 97 مشهد می باشد بلیط مشهد خرداد 97که در میدان جانباز, خیابان خیام آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور مشهد می باشد. هتل هما در 9 طبقه با 207 اتاق مجهز و امکانات کامل پذیرای زائران می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر و سونا, کافی شاپ, روم سرویس 24 ساعته, رستبلیط کیش تابستان 97وران, سرویس رایگان رفت و برگشت به حبلیط مشهد فروردین 97رم در 5 نوبت, آرایشگاه, زمین تنیس, باشگاه تناسب اندام, پارکینگ, خشکشویی, کافی نت, تاکسی سرویس 24 ساعته, خدمات پزشکی 24 ساعته, دستگاه ATM, اتوشویی, لاندری, صندوق امانات, ایترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به مشهد را دارید این هتل 5 ستاره با بیش از 40 سال سابقه کاری بهترین انتخاب برای اقامت می باشد.بلیط کیش اردیبهشت 97

هتل هما 2 مشهد


هتل آرمان مشهد

هتل آرمان یکی از هتل های 5 بلیط مشهد بهار 97ستاره و تبلیط مشهد خرداد 97ازه تاسیس مشهبلیط مشهد فروردین 97د می باشد که در زمینی با زیر بنار 92000 متر مربع در 13 طبقه, با 406 واحد تجاری, 291 واحد اقامتی, 122 واحد مسکونی, 420 واحد پارکینگ آماده پذیرایی از زائرین و مسافران تور مشهد می باشد. از امکانات هتل می توان به:بلیط کیش اردیبهشت 97 استخر, سونا, اینترنت, پارکینگ, نمازخانه, لابی, مینی بار, سالن ورزشی, فروشگاه و غرفه, کافی شاپبلیط کیش تابستان 97, ترنسفر, لاندری, خشکشویی, اتوشویی و ... اشاره نمود. اگر قصد سفر به مشهد را دارید این هتل مکان مناسبی برای اقامت می باشد.

هتل آرمان مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل پارمیدا مشهد

یکی از بهتر ین هتل های مشهدبلیط کیش تابستان 97 هتل پارمیدای می باشد. این هتل سه بلیط مشهد بهار 97ستاره درای 5 طبقه می باشد و 91 واحد اتاق می باشد این هتل باخدمات خوب و قیمت مناسب که در اختیار مسافران تور مشهد قرار می دهد از محبوبیت خوبی برخوردار می باشد ولازم به ذکر است که این هتل در خیابان امام رضا در مشهد واقع شده است و دسترسی آسان به بازار رضا نیز دارد. ازامکانات این هتل که برای مسافران تور مشهد فراهم کرده اند می توان سونا, جکوزی, استخر, روم سرویسبلیط مشهد خرداد 97 و ترانسفر فرودگاهی, اتاق میهمان وبلیط کیش اردیبهشت 97  جلسات و امکان شارج وسایل الکترونیکی در لابی را نام برد.


هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد یکی از هتل های 4 ستاره مشهدمی باشدبلیط مشهد خرداد 97 که در سال 1392 به بلیط مشهد بهار 97هره برداری رسید. این هتل دارای 5 طبقه و دارای 39 واحد اتاق می باشد. ساعت سرو غذا در رستوران و کافه هتل میایمی برای صبحانه  7:30 الی 9:30 و برای سرو ناهار 9:30 الی 13 برای شام 20:30 تا الی 22:30 می باشد. هتل میامی با حرم مطهر امام رضا 3 کیلومتر فاصله دارد و در خیابان امام رضا واقع می شود. از امکانات این هتل سیستم تهویه هوای مطبوع، ترانسفرا فرودگاهی، روم سرویس خشک شویی، بلیط کیش اردیبهشت 97امکانات برای معلولین، آسانسور، اتاق برای چمدان، پذیر ش 24بلیط کیش تابستان 97 ساعته و ... می باشد. اگر قصد رزرو بلیط مشهد را دارید این هتل می تواند در دوره اقامت شما در مشهد خدمات خوبی به شما ارائه بدهد.


هتل مینو مشهد

هتل مینو یکی از هتل های 4 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 400 متری بارگاه مطهر امامبلیط مشهد بهار 97 شیعیان واقع شده است و توفیق پذیرایی از زائران و مهمانان تور مشهد را دارد. هتلبلیط کیش تابستان 97 دارای 90 واحد یک, دو, سه و چهار خوابه با امکانات کامل می باشد. از امکانات هتل می توان به: 3 رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا خشک و بخار, جکوزی, روم سرویس بلیط کیش اردیبهشت 9724 ساعته, تاکسی سرویس شبانه, سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر, خدمات تهیه بلیط, اینترنت و ... اشاره نمود. در سفرتان به مشهد امکان این را دارید تا در بلیط مشهد خرداد 97این هتل چهار ستاره با امکاناتبلیط کیش تابستان 97 خوب اقامت داشته باشید.

هتل مینو مشهد


هتل پارس مشهد

هتل پارس یکی از هتل های 5 ستاره مشهدبلیط مشهد بهار 97 می باشد که در سال 1378, در غرب مشهدبلیط مشهد خرداد 97, بلوار وکیل آباد, در زمینی به مساحت 5 هکتار برای پذیرایی از زائران و گردشگران تور مشهد ساخته شد. هتل پارس دارای امکاناتی مانند: 227 اتاق, رستوران در کنار دریاچه, کافی شاپ, استخر, سونا, سالن بدنسازی, مرکز SPA, زمین تنیس, کورت اسکواش, بیلیارد, اتاق دارت, قایق سواری, ماهیگیری, سالن آمفی تاتر, سالن چند منظوره, یالن ضیافت, روم سرویس 24 ساعته, کافی نت, غرفه تجاری, تبلیط کیش اردیبهشت 97اکسی سرویس, دستگاه ATM, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. فاصله هتل پارس تا حرم مطهر 15, تا اتوبوسرانی 10, تا ایستگاه قطار 18 و تا فرودگاه 20 کیلومتر می باشد. اگر قصد سفر به مشهد را دارید این هتل انتخاب خوبی برای اقامت می باشد.

هتل پارس مشهد



:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های مشهد,هتل های مشهد,رزرو هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سی نور مشهد

هتل بزرگ سی نور با 2 برج 22 طبقهبلیط مشهد بهار 97 در شهر مشهد مقدس و در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت علیبلیط مشهد فروردین 97 بن موسی الرضا علیه السلام به عنوان یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های کشور است که در سال  1393  به  بهره برداری رسید. این هتل با چشـم اندازی با شکوه از بارگاه سراسر نور رضـوی و منـاظر زیبای بلیط کیش تابستان 97شهر مشـهد با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات هتلی احداث گردیده است.هتل سی نور مشهد با 300 اتاق و سوییت های مختلف و بهترین امکانات و تجهیزات هتلی با استفاده از بهترین سازه ها و معـماریبلیط مشهد خرداد 97 مدرن با چشـم اندازی زیبا از بارگاه مطهر رضـوی و منـاظر زیبای مشـهد  مقدسبلیط کیش اردیبهشت 97 احداث گردیده است.مسافرانتور مشهد می توانند برای اقامت این هتل را انتخاب کنند و از امکانات آن بهره ببرند.

 

هتل سی نور مشهد


هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد در سال 1394 بلیط مشهد بهار 97در زمینی به مساحت 3686 متر مربع افتتاح گردیدبلیط مشهد فروردین 97. این هتل شامل سه فاز است که هر فاز دارای 11 طبقه می باشد. هتل کوثر ناب دارای 174 واحد اقامتی از جمله سوئیت و آپارتمان های مجهز است که متراژ بالا در این واحد ها از نکات بارز هتل به شمار می رود. برخی تجهیزات ورزشی و سرگرمی، سالن های کنفرانس و همایش، کافی شاپ و رستوران از جمله امکانات موجود در هتل پنج ستاره کوثر ناب مشهد می باشد. لابی وسیع و مجلل این هتل فضایی مناسببلیط کیش تابستان 97 را برای ملاقات های دوستانه و خانوادگی فراهم آورده است. هتل کوثر به علت واقع بودن در مسیر دو بلوار وحدبلیط کیش اردیبهشت 97ت و امیرالمومنین دارای دسترسی آسان به سایر نقاط شهر می باشد. در هتل کوثر ناب در سوئیت‌های امپریال، سوپریور، رویال، آپارتمان دوبلکس و استدیوسویت استراحت می‌کنیبلیط مشهد خرداد 97د. این واحدهای اقامتی تمام امکانات مورد نیاز شما را دارند تا بهترین اقامت‌ها را تجربه کنید.از ویژگی‌های هتل کوثر ناب مشهد لابی بسیار زیبا با چیدمانی لوکس، مبلمانی راحت و نورپردازی جذابی است که برای گپ‌های دوستانه و خانوادگی و یا جلسات رسمی شما بسیار مناسب است و برای گردشگران تور مشهد گزینه خوبی برای اقامت می باشد.

 

هتل کوثر ناب مشهد


هتل کیانا مشهد

هتل کیانا در فاصله 1300 متری ازبلیط مشهد بهار 97 حرم مطهر رضوی قرار دارد به طوری که می توانبلیط کیش تابستان 97 در 15 دقیقه این فاصله تا حرم مطهر را پیاده پیمود. ساختمان این مجموعه با زیر بنائی به مساحت 8000 متر مربع می باشد. به لحاظ معماری از بدو طراحی پلان هتلی و در 8 طبقه ساخته شده است، هتل کیانا مشهد دارای 100 اتاق هتلی و 5 باب آپارتمان 1 خواب و 5 باب Fista Suite می باشد. فضای غذا و نوشیدنی این مجموعه دارای رستورانی با ظرفیت 90 نفربلیط مشهد خرداد 97، رستوران اصلی با ظرفیبلیط کیش اردیبهشت 97ت 150 نفر و صبحانه خوری با ظرفیت 240 نفر می باشد. از دیگر امکانات رفاهی هتل کیانا مشهد می توان به فضای بازی کودکان با محیطی استاندارد و ایمن، کافی شاپ 24 ساعته، روم سرویس، رستوران سنتی، فروشگاه، آرایشگاه زنانه، آژانس تهیه بلیط، فضای سرگرمی و تفریحات، سالن همایش، سالن کنفرانس ، سالن بیلیارد،بلیط مشهد فروردین 97 صرافی، سونا ، جکوزی، لاندری ، تلویزیون های ماهواره ای و اینترنت وایرلس اشاره کرد.مدیریت هتل کیانا مشهد سعی نموده تا با خدمت گرفتن کادری مجرب و آموزش دیده گامی بلند در جهت ارائه خدمات میهمانان تور مشهد و زائران آن امام همام بر دارد.

 

هتل کیانا مشهد


هتل شیراز مشهد

هتل شیراز مشهد بلیط کیش تابستان 97در یکی از خیابان‌بلیط مشهد بهار 97های توریستی مشهد یعنی بلیط مشهد فروردین 97خیابان داتشگاه و در نزدیکی مرکز خرید بزرگ آلتون و بازار جنت واقع شده است. امکانات و خدمات هتل شیرازبلیط کیش اردیبهشت 97 مشهد شامل آسانسور، رستوران، اینترنت، سرویس منظم به حرم، پارکینگ، تاکسی سرویس، سونا و جکوزی، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی، روم سرویس‌، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صبحانه سلف سرویس، صرافی و مرکزبلیط مشهد خرداد 97 خرید می‌باشد. همچنین اتاق‌های هتل شیراز مجهز به صندوقبلیط مشهد فروردین 97 امانات، ماهواره، تلفن، تلویزیون، پکیج.این هتل برای اقامت گردشگران تور مشهد مکان مناسبی می باشد.

 

هتل شیراز مشهد


هتل آتور مشهد

هتل آتور مشهد در سال بلیط مشهد بهار 97۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل در ۶ طبقه مثبت و دو طبقه منفی بنا شده و ۲۴ باب اتاق و سوئیت با امکانات مناسب اقامتی پذیرای مهمانان گرامی تور مشهد است.هتل آتور با هدف راحتی و آسایش میهمانان در طول مدت اقامت، امکانات و خدمات رفاهی مناسبی را فراهم کرده است، از جمله تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، روم سرویس، آسانسور، تاکسی سرویس، خشکشویی، رستوران و پارکینگ روباز (روباز در مجاورت هتل). واحد هایبلیط مشهد فروردین 97 اقامتی هتل آتور در طبقات اول تا سوم قرار دارند. همچنین رستوران با ارائه انواع غذاهای ایرانیبلیط کیش اردیبهشت 97 نیز از دیگر امکانات موجود در هتل دو ستاره آتور مشهد می باشد. هتل آتور در خیابان امام رضا ۱۶ واقع شده ، دسترسی به حرم مطهر امام رضا (ع) از این هتل نیز امکان پذیر است.

 

هتل آتور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های لوکس مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

باغ پرندگان مشهد

یکی از بهترین مکان های گردشگری مشهدبلیط مشهد بهار 97 باغ پرندگان مشهد می باشد که در سال 1393 در مجاورتبلیط کیش تابستان 97 مجتمع الماس شرق بنا شده است و در آن بیشس از 700 انوع پرنده دراین باغ می باشد. در این باغ پل های چوبی و آبگیر های عمیق که در آن قو و پلیکان ها و... در حال شناکردن می باشد و فضای مطبوع و دلنشبلیط مشهد فروردین 97ینی ایجاد کرده است. اگر قصد رزرو بلیط مشهد را دارید این مکان یکی از بهترین جاذبه های دیدنی مشهد می باشد که می توانید در آنبلیط مشهد خرداد 97 خاطرات خوشی را تجربه کنید. این باغبلیط کیش اردیبهشت 97 در نزدیکی میدان خیام در منطقه سپاد در نزدیکی مجتمع الماس واقع شده است.


موزه نان مشهد

یکی از جالب ترین مکان های دیدنی مشهد بلیط مشهد خرداد 97موزه نان مشهد می باشدبلیط مشهد بهار 97، این موزه به منظور شناخت  و ساخت نان های سنتی ایجاد شده است  در این موزه روند تبدیل گندم به آرد در آسیاب به شیوه سنتی و تبدیل آن به نان را به نمایش گذاشته اند و از  و شما می توانید شیوه کار ابزار سنتی مثل آسیاب راببینید در این موزه ابزار ساخت سنتی مثل نان ساج انواع نان های تنوری به نمایش گذشته است و مسافران بلیط مشهد فروردین 97تور مشهد که علاقه  یادگیری فرهنگ مردم مشهدبلیط کیش تابستان 97 در این موزه می تواندبلیط کیش اردیبهشت 97 یکی از بهترین مکان ها برای شناخت بخشی از فرهنگ مردم مشهد باشد.   


شتر سنگ مشهد

این سنگ کنار روستایی به نام درخت بید بلیط مشهد فروردین 97می باشد قدمتبلیط کیش تابستان 97 این سنگ نگاره به بلیط مشهد بهار 97چندیدن هزار سال می رسد و به دوران نو سنگی برمی گردد. انواع اشکال موجود این سنگ نگاره اکثرا حیوانات می باشد و به نوع می توان اعقاید انسان دور نوسنگی را بر روی این سنگ نگاره ها دید به خصوص این که به فضوح می بلیط مشهد خرداد 97توان حیواناتی مانند بز کوهی شتر دو کاهنه و یک سری حیوانات وحشی را تشخیص داد. اگر برای تور مشهد بلیط مشهد رزرو کردید حتما به این مکان زیبا رفته از این سنگ نگاره بلیط کیش اردیبهشت 97ها بازدید کنید.


برج راداکان  مشهد

این برج یکی از جاذبه های توریستی مشهد  می باشد ارتفاع این برج 35 متر بلیط مشهد بهار 97می باشد و قطر خارجی 20 متر می باشد. برج راداکان در استان رادکان می باشد. این برج 607بلیط کیش اردیبهشت 97 ذکر کردنده اند. این برج بین دشت راداکان و توس بنا شده است  و دو کتیبه کوفیبلیط مشهد فروردین 97 و پهلوی در بین آجر کاری های این بنا مو جود می باشد. این برج درارای دو در  می باشد که روبه روی یکی از درهای آن ویرانه یک مسجد می باشد. امروزه این بنا یکیبلیط کیش تابستان 97 جاذبه های گردشگری مشهد تبدیلبلیط مشهد خرداد 97 شده است بسیاری از مسافران تور مشهد و گردشگران بسیاری برای دیدن این بنا را به سمت خود جذب می کند.

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,مکان های دیدنی مشهد,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

یکی دیگر از پارک دیدنی مشهد پارک جنگلی وکیل آبادبلیط مشهد بهار 97 می باشد این پارک جنگلی وکیل آباد می باشد .این پارک جنگلی در جنوب غربی مشهد فرار دارد این پارک در سال 1348 توسط آقای حسین آقا ملک ساخته شده است و وقف برای استفاده عموم قرار گرفت است . در این پارک انواع درختان کاج و چنار و ونو و یک رودخانه  فصلی می باشدبلیط کیش اردیبهشت 97 که بسیار فضای بسیار آرام و دوست داشتنی برای مسافران تور مشهد و بازدیدکنندگان و بلیط مشهد خرداد 97گردشگران می باشدد و در این گارک یک باغ وحش ساخته شده است کهبلیط مشهد فروردین 97 در آن موجودات وحشی و اهلی و خزندگان و پرندگان بسیاری بلیط کیش تابستان 97در آن موجود می باشد.

 


 سد چالیدره مشهد

یکی از جاذبه های گردشگری  مشهد چالی دره  می باشدبلیط مشهد بهار 97 این سد در نزدیکی بلیط کیش اردیبهشت 97روستای نغندر واقع شده است مساحت این تفرجگاه 160 هکتار می باشد و 32 هزار نوع درخت دراین تفریگاه موجود می باشد. طبیعت بسیار زیبا و بکر این منطقه بسیار آرامش بخش می باشد اخیرا این منطقه توسط بلیط مشهد خرداد 97 شهرداری بلیط کیش تابستان 97طرقبه باسازی شده و به یک تفریگاه بسیار مشهور تبدیل بلیط مشهد فروردین 97شده است امروزه خیلی از مسافران تور مشهد برای گذران وقت و تفریح کردن به این مکان زیبا آمده و از فضای طبی آن لذت می ببرند.

 

 


روستای پاژ مشهد

روستای پاژ یکی از تاریخی ترین بلیط مشهد خرداد 97روستا های مشهد می باشد که در بلیط مشهد بهار 97مشهد می باشبلیط کیش اردیبهشت 97د این روستا زادگاه شاعر بزرگ حکیم ابولقاسم فردوسی می باشد. در کنار این روستای قدیدمی آثار به جاماندهبلیط مشهد فروردین 97 از دوره پاژ می باشد و دراین میان قلعه قدیمی وجود دارد که مردم حلی آن را قلعه پاژ می نامندبلیط کیش تابستان 97 بقایای از سفال ها ی لعاب دار و آثار تمدن آن دوره یافت شده است.  مسافران تور مشهد برای دیدن این مکان های  بسیاربلیط مشهد خرداد 97 زیبا می مشهد بلیط مشهد رزرو کرده اند، می تواننداز روستای زیبا دیدن کنند و به مطالعه درمورد تاریخ که در این خطه شکل گرفته است بپردازند.


باغ گیاه شناسی مشهد

باغ گیاه‌شناسی مشهد دارای  مساحت تقریبی ۲۵ هکتاربلیط مشهد بهار 97 و در غالب ۱۱ کلکسیون از ترکیب هنر معماری، معماری منظر و علم گیاه‌شناسی شکل گرفته است که در تاریخ ۲۲ خردادماه سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. باغ گیاه شناسی مشهد، شامل بخش های مختلفی از جمله باغ گل رز، قطعه آموزشی و نمایشی، مجموعه گیاهی منطقه رویشی ایران، مجموعه آربراتوم و سیستماتیک گیاهی، باغ میوه های بومی ایران، مجموعه گیاهی سوزنی برگان، مجموعه نمایشی باغ صخره ای و مجموعه نهالستان و گلخانه های تکثیریه می باشد. دیگر کلکسیون این مجموعه باغ صخره‌ای است. این محل نیز دارای انواع گل و گیاهان پیازی، فصلی و صخره‌ای است.باغ میوه نیز شبیه‌سازی شده ازبلیط کیش اردیبهشت 97 کوچه‌باغ‌های قدیمی ایران است. در آن ۱۴۰ رقم درخت میوه و ۳۰ گونه درخت غیرمثمر مانند نارون کاشتهبلیط مشهد فروردین 97 شده است.کلکسیون نهالستان و گلخانه‌های تولیدی یکی از بخش‌های مهم است و به‌ عنوان بستر اولیه کاشت و ذخیره‌گاه عناصر گیاهی وارد شده به باغ محسوب می‌شد. در این بخش بیش از ۴۰ گونه و رقم زینتی یا تحقیقی در حال تکثیر است.بنابراین بازدید آن برای افرادی که به تور مشهد می روند خالی از لطف نیست.

 

باغ گیاه شناسی مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین دیدنی های مشهد, دیدنی های مشهد,مکان های جذاب مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

موزه قرآن مشهد

موزه  قرآن مشهد اولین موزهبلیط مشهد بهار 97 آستان قدس رضوی در شهر مشهد است که در سال 1324 در بلیط کیش تابستان 97صحن امام خمینی احداث گردیده است.این مجموعه شامل گنجینه ای به شرح زیر است:  گنجینه قرآن و نفایس که ارزش و اعتبار این گنجینه به صحیفه‌ها و 5 قرآن‌ ارزشمند متعلق به امام علی (ع)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و امام رضا (ع) است میباشد.در این مجموعهبلیط کیش اردیبهشت 97 آثار نفیس و ارزشمندی گرد هم آمده است.علاقمندان به این اماکن بلیط مشهد خرداد 97می توانند در سفر به تور مشهدبلیط مشهد فروردین 97 ار این موزه بازدید کنند.

 

موزه قرآن مشهد


بند گلستان مشهد

این بند یکی از بند های تاریخی استان خبلیط مشهد خرداد 97راسان است که مربوط بلیط مشهد بهار 97به دوره تیموریان و در ۸ کیلومتری غرب مشهد بر روی رودخانه گلستان احداث شده است. این بند از مناطق توریستی و دیدنی مشهد است.  در پایین دست منطقه توریستی طرقبه و آبهای جاری دره های بالادست را پشت خبلیط مشهد فروردین 97ود جمع کرده و منظره ای زیبا و دیدنی به وجود آورده که بسیاری از گردشگران تور مشهد که علاقمند به طبیعت و تفریح قایق سواری هستند را به سوی خود میکشاند.این سد آجری بوده و تاریخ آن به زمان تیموری برمیگردد و اهمیتبلیط کیش اردیبهشت 97 مهندسی آب رابلیط کیش تابستان 97 در زمانهای قبل  یادآور مینمایدروستای تاریخی گلستان هم که سد مذکور را  به نام همین روستا نام گذاری کرده اند.

 

بند گلستان مشهد


پارک ارم مشهد

این مکان در سال 1386 توسط شهرداری در منطقه ای محروم ساخته شد. بلیط مشهد بهار 97ساخته شده استبلیط کیش تابستان 97.از جمله ویژگیهای این پارک در ابتدای بهره برداری، دارا بودن امکانات و وسایل بازی برای کوبلیط کیش اردیبهشت 97دکان است که وسعت ۶ تا ۷ هزار مترمربع را در بر می گیرد و در آینده نیز زمین ورزشی برای بانوان احیاء خواهد شد. بلیط مشهد خرداد 97پارک بزرگ ارم دارای ۷۵۰۰ مترمربع دریاچه و آب نبلیط مشهد فروردین 97ما است و درختها و فضای سبز آن با استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار آبیاری می شود . فضای دل انگیز این مجموعه توجه همگان را به خود جلب می کند و بازدید از این مکان زیبا را به گردشگران تور مشهد توصیه می کنیم.

 

پارک ارم مشهد


پارک ملت مشهد

مشهداین پارک در سال ۱۳۴۳ شمسی ، در مکانی که آن زمان خارج شهر بهبلیط مشهد بهار 97 حساب می آمد احداث گردید. بوستان ملت یا پارک ملت با مساحت ۷۲۰ هزار متبلیط کیش تابستان 97ر مربع در غرب شهر مشهد و حاشیه بلوار وکیل آباد واقع شده است. پارک ملت بزرگترین پارک مشهد و همچنین به عنوان یکی از زیباترین پارکهای ایران به شمار می رود پارک ملتبلیط کیش اردیبهشت 97 شامل بیش از ۳۵ هزار اصله درخت به قدمت چند ده ساله می باشد. این بوستان از بزرگترین، قدیمی ترین و در عین حال دیدنی ترین بوستانهای شهر مشه این پارک دارای شهر بازی، تاسیسات ورزشی و فضای سبز بزرگ و همچنین کتابخانه نیز می باشد.د و همچنین کشور به شمار می‌رود  در داخل بوستان ملت همچنین شهربازی قرار گرفته‌است که قدیمی ترین شهربازی مشهد محسوب می‌شود. در ضلعبلیط مشهد خرداد 97 غربی بوستان و همجوار با خیابان آزادشهر، زمین‌های ورزشی شامل زمین چمنبلیط مشهد فروردین 97، پیست اسکیت، استخر روباز و همچنین زمین چند منظوره ورزشی شامل زمین های والیبال، بسکتبال و نیز چمن مصنوعی مخصوص فوتبال قرار گرفته است. استخر ان بزرگترین استخر روباز مشهد است.بازدید از این پارک را به مسافران تور مشهد توصیه می کنیم.

 

پارک ملت مشهد



:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد,مکان های جذاب مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

روستای بزوشک مشهد

بزوشک روستایی از توابع بخش احمدآباد شهرستان مشهد در استان خراسانبلیط مشهد فروردین 97 رضوی ایران است در جنوب مشهد در دامنه کوه‌های بینالود روستایی بسیار قدیمی به نام بزوشک واقع شده است. سابقه نام روستا باز مشک است، قبلاً در اطراف روستا گل و گیاه می‌روییده است که عطر و بوی خوبی داشتهبلیط کیش تابستان 97 و به همین دلیل بلیط کیش اردیبهشت 97نام باز مشک و اخیراً بزوشک نام گرفته است. بزوشک، روستایی از توابع بخش احمدآباد و دهستان سرجام شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی ایران است. بزوشک روستایی است کوهستانی که در مسیر راه بین روستایی فرعی مشهد قرار دارد. این روستا از شمال به روستای سلمان آباد و بازه حور، از جنوب به بلیط مشهد بهار 97جاده ملک‌آباد-باغچه، از غرب به اراضی کشاورزی و روستای مغان محدود می‌شود. این روستا را به اعتبار آثار بلیط مشهد خرداد 97و بناهای تاریخی پرتنوعش باید از زمره استثنایی‌ترین روستاهای ایران به شمار آورد.در سفر یه تور مشهد از این روستای زیبا دیدن کنید.

 

روستای بزوشک مشهد


غار هندل آباد مشهد

هندل آباد در فاصله ۴۰ کیلومتری شمالغرب بلیط مشهد بهار 97مشهد و در منطقه بلیط مشهد فروردین 97تبادکان قرار دارد. این غار به اوله هم شناخته می شود. دهانه کوچک و مستطیل شکل غار نیز در فاصله ۱۲ کیلومتری شمالغرب روستا رو به جنوب قرار گرفته است. فاصلة روستا تا غار معادل با دو ساعت راه‌پيمايي است. دهانة غاربلیط کیش تابستان 97، بسيار کوچک و به شکل مربعي به سمت جنوب قرار گرفته است. طول بلیط مشهد خرداد 97غار 90 متر و داراي استالاگميت و استالاکتيت مي‌باشد. درون غار، چشمة آب کوچکي وجود دارد که مردم محليبلیط کیش اردیبهشت 97 به آن جنبة تقدس داده‌اند و مي‌گويند آب آن، آبلة گوسفندان را درمان مي‌کند.بازدید از این منطقه در سفرهای تور مشهد خالی از لطف نیست.

 

غار هندل آباد مشهد


آرامگاه خواجه ربیع مشهد

آرامگاه خواجه ربیع در شمال غربی مشهد بلیط مشهد بهار 97در انتهای خیابان خواجهبلیط مشهد فروردین 97 ربیع واقع است این بنا به توصیه شیخ بهایی توسط شاه عباس صفوی‌ ساخته شده است آرامگاه خواجه ربیع مشهد بناى با شکوه و زیبایى واقع در باغى وسیع و مصفا بر کناره راست کشف رود در حاشیه شمالى شهربلیط کیش تابستان 97 مشهد است. مقبره داراى گنبدى به ارتفاع 18 متر با ساقه اى بلند بر روى بنایى چهار ایوانى است که در بیرون هشت ضلعى می نماید. گنبد بنا دو پوششه و پوشیده بلیط کیش اردیبهشت 97از کاشى هاى زیباى فیروزه اىبلیط مشهد خرداد 97 است. روستایى که باغ آرامگاه خواجه در آن واقع شده «حسین آباد خواجه ربیع» نام دارد و از جمله موقوفات مزار خواجه می باشد. اداره باغ و مزار خواجه ربیع در قرن اخیر بر عهده آستان قدس رضوى است، در حالى که پیش از آن متولى خاص داشته است.در سفر به تور مشهد می توانید از این مکان زیبا دیدن کنید.

 

آرامگاه خواجه ربیع مشهد


آتشکده بازه هور مشهد

يكى از كهن ترين نمونه هاى آتشكده بلیط مشهد بهار 97گنبد دارى است كه احتمالا متعلق ببلیط مشهد فروردین 97ه زمان پارتيان است زمينه بناى سنگى موسوم به بازه هور به فاصله هفتاد كيلومترى از جنوب شهر مشهد در ضلع شرقى روستايى به نام رباط سفيد در ابتداى تنگه اى بازه هور واقع است. از نظر لغوى بازه در فارسى درى به قسمتى از ديواره كوه گفته مى شود كه خورشيد از ميانه باز آن بطرز باشكوه و زيبايى طلوع نمايد و شايد نام بازه هور از همين جا باشد.  به لحاظ ویژگیهای معماری این بنا نمایانگر بخشی از اجزا و عناصر ساسانی است که آندره گدار آن را به قرن سوم میلادی نسبت داده است. همچنین بلیط کیش تابستان 97عده ای براین باورند بنای سنگی بازه هور آتشکده ای از دوره ساسانی است.بلیط مشهد خرداد 97 این بنا در واقع هسته مركزى یك مجموعه معمارى است به فاصله نزدیكى از این بنا. ویرانه هایى دربلیط کیش اردیبهشت 97 قلعه تاریخى به نام دختر و پسر برفراز بلندى مشاهده مى شود.این مکان یکی از جاذبه های گردشگری تور مشهد به شمار میرود.

 

آتشکده بازه هور مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنی های جذاب مشهد,بهترین دیدنی های مشهد,مکان های دیدنی مشهد,معرفی جاذبه های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد

ما به جرأت مدعی هستیم پارک علمی بلیط مشهد بهار 97پروفسور بازیما منحصر به فردترین پارک علمی موضوعی ایران در سه موضوع زیست شناسی، زمین شناسی و نجوم می‌باشد که با تلفیق حوزه‌های آموزش، سرگرمی و بازی‌های هیجان انگیز سعی دارد فضایی مفرح و آموزنده را برای خانواده‌های ایرانی فراهم بلیط کیش اردیبهشت 97آورد. در این مجموعه از آخرین تکنیک‌های طراحی پارک‌های علمی، تفریحی و خانوادگی استفاده شده است.بازی های علمی پروفسور بازیما نیز در نوع خود منحصر به فرد می باشد به طوریکهبلیط کیش تابستان 97 می توان در شبیه ساز پرواز آن همچون یک خلبان، پرواز روی شهر مقدس مشهد را تجربه نمود. با ژیروسکوپ فضایی تست های مقدماتی فضا نوردی و گیج وزنی را تجربه نمود. با مریخ نورد بازیما به کاوشگری در سطح مریخ پرداخته و در آسمانبلیط مشهد خرداد 97 نمای خورشیدی(پلانتوریوم) فضای لایتناهیبلیط مشهد فروردین 97 آسمان ها را به نظاره بنشینیم.در سفر به تور مشهد حتما از این مکان دیدن کنید.

 

پارک علمی پروفسور بازیما مشهد


امامزاده سید محمد مشهد

بنای مشهور به «گنبد خشتی» ، واق در «چهار سوق» یا چهار سوی نوغان شهر مشهد مقدس ، یکی از چند زیارتگاه مهم بلیط کیش تابستان 97و محترم این شهر گرامی پس از حرم حضرت رضا علیه السلام است و یکی از دیدنی های تور مشهد به شمار می رود . گنبد خشتی مدفن یکی از سادات موسوی شهر مشهد ، از اعقاب حضرت موسی بن جعفر علیه السلام است که در سال ۸۳۲ هجری قمری (زمان سلطنت شاهرخ تیموری) وفات یافته و مقبره اش هم احتمالاً در همان زمان احداث شده استبلیط مشهد خرداد 97 . بنابراین گنبد خشتیبلیط مشهد بهار 97 پس از حرم حضرت امام رضا علیه السلام قدیمی ترین زیارتگاه مشهد مقدس است .فرد مدفون در گنبد خشتی که از اهالی مشهد و دیگر زائران وی را «امامزاده سید محمد» ، «سلطان محمد» و گاه  «شاهزاده محمد» می خوانند . نام کاملش «امیر سلطان غیاث الدین محمد بن امیر طاهر الموسوی» است که نسب شریفش با هفده واسطه به حضرت موسی بن جعفر علیه السلام می رسد .محل دقیق گنبد خشتی در فاصله ۵۰۰ متری حرم حضرت رضا علیه السلام ، در حاشیه خیابان طبرسی ، واقع در کوچه ای بنام «گنبد خشتی» مچاور چهارسوی نوغان و میدان طبرسی است .بنا شامل چهار ایوان در چهار سو است که یکی از آنها مدخل اصلی ایت و سه ایوان دیگر دارای بیرون شو به فضاهای اطراف است . این بلیط کیش اردیبهشت 97فضای چهار پهلو با استفاده از چهار پیلگوش تزئینی در بالا تبدیل به فضایی هشت پهلو شده که دارای هشت پنجره در زیر گنبد است . گنبد بنا هم دو پوششه است . گنید زیرین (آهیانه) از تزئینات بسیار زیبایی برخوردار است . زیر آن هم مقرنس کاریهای گچی نفیس است که بصورت شانزده خوشه آویز هشت ضلعی زیر گنبد را مزین کرده است .در زمان احداث بنا هفده آیه اول سوره واقعه را با خط خوش ریحان در زیر گنبد داخلی و هشت پنجره نوشته اند . کتیبه از ضلع جنوبی (قبله) آغاز می شود و در همان جا به پایان می رسد . بیست آیه اول سوره ملک هم با خط خوش ثلث از ایوان جنوبی شروع و در لبه های چهار ایوانبلیط مشهد فروردین 97 نوشته شده است .

 

امامزاده سید محمد مشهد


غار دره آل مشهد

غار دره آل مکانی ست با دهانه بزرگ و دیدنی و دیوارهای مرتفع و بلند کهبلیط مشهد بهار 97 چشمه ای در مجاورت آن قرار دارد. این غار در ۲۵ کیلومتری شمال شرق مشهد در مسیر راه کلات نادری واقع شده است. غار روستای آل از دیدنی های این روستاست و در ابتدای جاده دره آل پس از روستاهای اندروخ و کارده قرار دارد. مسیربلیط کیش اردیبهشت 97 جاده مشهد تا روستای آل آسفالت می باشد. دهانه غار بسیار کوچک است و در جهت شمال و جنوب است و تا فاصله ۱۰ متری دهانه غار قابل دیدن نیست و علیرغبلیط کیش تابستان 97م حضور خیل مردم و گردشگران تور مشهد در روزهای تعطیل ، در دره بین روستاهای کارده و آل ، غار از گزند رهگذران در امان مانده است. این غار قدمتی بسیار دارد، تا آنجابلیط مشهد فروردین 97 که کوه نوردان اسکلت هایی از انسان اولیه و ابزار او را دروبلیط مشهد خرداد 97ن غار یافته اند. عرض غار بین یک تا ۳ متر و عمق آن ۱۰۰ متره. دهانه غار به صورت شکافی در میان سنگ بوده و پرتگاه هایی خطرناک دارد.

 

غار دره آل مشهد


مسجد گوهرشاد مشهد

بانی این مسجد گوهرشاد آغا ملکه نیکوکار و خیراندیش و همسر میرزا شاهرخ بلیط مشهد بهار 97بن امیر تیمور گورکانی است که در سال ۸۲۱ قمری از اموال خالص خود توسط معمار معروف ایرانی، قوام الدین شیرازی، به سبک معماری دوران تیموری ساخته شد. در هرات نیز مسجد و مدرسه مشابه و باشکوهی به فرمان وی ساخته شده است. بلیط کیش تابستان 97این مسجد از نظر زیبایی و آبادی و دایر بودن در همه اوقات شبانه روز و داشتن موقوفات بسیار، شاید در میان مساجد تمام کشورهای اسلامی بی مانند باشد.این بنای تاریخی در جنوب روضه منوره قرار گرفته است و از شمال به رواق های دارالسیاده و دارالحفاظ متصل می باشد. در ضلع شمالی آن پنجره ای رو به رواق دارالحفاظ و ضریح مطهر وجود دارد که برخی (به خصوص بانوان) در آنجا دعا و زیارت می خوانند.کاشی کاری ها، طاق های گنبدیبلیط کیش اردیبهشت 97 شکل و مناره های آن با ویژگی و تزئینات خاص و به ازبلیط مشهد فروردین 97 سبک مقرنس بنا شده است. همبلیط مشهد خرداد 97چنین نقوش و خطوط دیواری بر روی زمینه گچی و معرق کاری ممتاز عصر تیموری، جلوه های بی نظیری را به نمایش گذاشته است. این بنای باستانی، نمونه ای کامل و برجسته از هنر ایرانی به شمار می رود که تمام خصوصیات و ویژگی های معماری سنتی در آن به کار رفته است.این بنا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تور مشهد می باشد.

 

مسجد گوهرشاد مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,بهترین دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,معرفی دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مقبره پیر پالان دوز مشهد

مقبره  پیر پالان‌دوز در قسمت شمال شرقیبلیط مشهد بهار 97 مجموعه حرم حضرت رضا (ع) قرار دارد و شامل بناییبلیط کیش اردیبهشت 97 چهارگوش با گنبدی بر فراز آن،‌ و ایوانی آجری در مقابل است. در داخل بقعه، شاه‌نشینی است که در بالای آن، یزدی‌بندی‌هایی اجرا شده که در اصل دارای نقاشی بوده و به داخل بقعه جبلیط مشهد خرداد 97لوه خاصی می‌بخشیده است.بلیط کیش تابستان 97 بدنه‌های بنا، از دوران صفویه، دارای تزئینات نقاشی بوده که بر اثر گذشت زمان و نفوذ رطوبت، جز بخش کمی از آن‌که مرمت و ثابت گردیده، بقیه از میان رفته است. در زیر کاسبلیط مشهد فروردین 97ه گنبد نیز ترنج زیبایی با نگاره‌های گیاهی نقش‌اندازی شده است.در سفر به تور مشهد به این مکان نیز سری بزنید.

 

مقبره پیر پالان دوز مشهد


کوه های خلج مشهد

کوه های خلج در واقع این کوه در نزدیکی پارک هفتبلیط مشهد خرداد 97 حوض مشهد قرار گرفته که بلیط مشهد بهار 97یکی از مکانهای دیدنی بلیط کیش اردیبهشت 97، تور مشهد هم می باشد کوه های خلج از جاذبه های طبیعی بسیار زیبا که دارای چشمه های زیبای مشهد می باشد ، که در جاده خلج در جنوب شرقی شهر مشهد واقع شده است .این کوه که دارای چشمهبلیط کیش تابستان 97 های زیبای مشهد می باشد ، که در جاده خلج در جنوب شرقی شهر مشهد واقع شده است .در واقه این کوه در نزدیکی پارک هفت حوض مشهد قرار گرفته است و یکی از بلیط مشهد فروردین 97جاذبه های گردشگری تور مشهد به شمار می رود.

 

کوه های خلج مشهد


دهکده ییلاقی شاندیز مشهد

یکی دیگر از اماکن دیدنی مشهد، منطقه ییلاقی پدیده شاندیز است.بلیط کیش تابستان 97 شاندیز با آب وبلیط مشهد بهار 97 هوای خوشی که دارد، در ۳۸ کیلومتری غرب مشهد واقع شده. این منطقه ترکیبی است از رودخانه های متنوع، دره ها و درختان بلند چنار، سپیدار و ارغوان و صدای خوش پرندگانی مثل هد هد. این منظره را که به تابلوی نقاشی می‌ماند، باغ های انبوده و حیواناتی مثل گراز و گرگ تکمیل می‌کنند. شاندیز منطقه ای تفریحی است که فروشگاه های صنایع دستی و رستوران بزرگی به نام پدیده شاندیز نبلیط مشهد فروردین 97یز دارد که یکی از پیشنهاداتبلیط کیش اردیبهشت 97 همیشگی در سفر به تور مشهد است. مهمترین محصول تولیدی باغی در این شهر گیلاس است. سوغات مهم این شهر، صنایع دستی و به ویژه پوستین‌دوزی است. غذای معروف شاندیز، شیشلیک شاندیز است که از شش تکه گوشت گوسفند با روش پخت مخصوص تهیه می‌شود و شهرت جهانی داشته و در بسیاری نقاط ایرانبلیط مشهد خرداد 97 و جهان رستورانهایی با نام این شهر زیبا وجود دارد که به عرضه غذای لذیذ شیشلیک شاندیز می‌پردازند.اکنون هشتلیک نیز به آن افزوده گردیده‌است.

 

دهکده ییلاقی شاندیز مشهد


روستای جاغرق مشهد

یکی از بهترین تفریحات مشهد گردشگاه جاغرق مشهد است . در واقع جاغرقبلیط مشهد بهار 97 روستایی ییلاقی در ۲۱ کیلومتری شمال غربی مشهد است. این روستا در ۷ کیلومتریبلیط کیش تابستان 97 جنوب غربی طرقبه واقع شده است.گردشگاه جاغرق مشهد دارای آب و هوایی کوهستانی است و دارای باغ‌های میوه و دره‌های سرسبز و پرآب می‌باشد. در این منطقه اقامت‌گاه‌ها و رستوران‌هایی برای گردشگران تور مشهد ایجاد شده است. بنا به قولی قدمت روستای جاغرق مشهد به پیش از اسلام می‌رسد. آب وبلیط مشهد فروردین 97 هوای آن معتدل کوهستانی است که وجود باغات میوه و ارتفاعات و دره‌های پوشیده از گیاه و چشم‌اندازهای زیبا و جذابیت خاصی به این دره ییلاقی بخشیده است.گردشگاه جاغرق مشهد علاوه بر رودخانه فصلی دارای چندین رشته قنات و یک چشمه وبلیط مشهد خرداد 97 آبشارهای متعدد است که در حاشیه آن رستوران‌هایی برای استراحت بلیط کیش اردیبهشت 97گردشگران ایجاد شده است. ارتفاع این منطقه از سطح دریا ۱۵۰۰ متر می‌باشد و بلندی‌های آن مناسب صعود برای تیم‌های کوهنوردی است.

 

روستای جاغرق مشهد



:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد,بهترین دیدنی های مشهد,معرفی دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

جزایر پرنس استانبول

یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری گری استانبول جزایر پرنستور استانبول بهار 97 استانبول می باشد در این جزایرتور استانبول تابستان 97 اکثرا خانه ها به صورت ویلایی می باشد و هوای در این جزایر بسیار مطبوع می باشد و یکی از دلایل محبوبیت این جزایر در میان مردم محلی و گردشگران و مسافران تور استانبول  به شمار می آید. در خیابان های این جزایر برای عبور مرور اکثرا کالسکه استفاده می شود. می توان در به هنگام غروب به قایق سواری  و یا پیاده روی در کنار ساحل زیبای ایتور استانبول اردیبهشت 97ن جزایر پرداخت، عموما تور استانبول خرداد 97از این جزایر به هنگامتور استانبول فروردین 97 تابستان استفاده می شود وهوای خوب و غذا های ارگانیکی که در این جزایر موجود است در میان گردشگران مشهور می باشد.

 


مسجد آبی استانبول

 مسجد سلطان احمد که به مسجد آبی معروفتور استانبول خرداد 97 است که در مرکز تور استانبول بهار 97شهر استانبول واقع شده است این مسجد در دوره حکومت سلطان احمد بنا شد و در محل کاخ بزرگی که از دوره بیزانس به جامانده بود ساخته شده است. یک سال بعد از ساخت این مسجد سلطان احمد فوت کرد و در همین مسجد به خاک سپرده شد.تور استانبول اردیبهشت 97 این مسجد با 6 مناره و 6 تور استانبول فروردین 97گنبد یکی از زیبا ترین آثار به جا مانده از دوره بیزانس می باشد و امروزه مسافران تور استانبول و گردشگران بسیاری را به تور استانبول تابستان 97سمت خود جذب می کند.

 


برج دختر استانبول

برج دختر برو روی یک از جزیره کوچک در تنگه بسفر واقع شده است. تور استانبول بهار 97تور استانبول بهار 97یکی از دوست داشتنی ترین مکان های دیدنی در میان مسافران تور استانبول و گردشگران برج دختر می باشد شاید به خاطر داستان درباره ی این برج نقل می شود. بنا بر یک داستان قدیمی  یک راهبه از معبد آفرودیت به نام هرا عاشق یکتور استانبول خرداد 97  ماهیگیر  با نام لاندروس می شود. هر شب جوان برای دیدن معشوق خود تا برج شنا می کرده است. در یکی از شبها طوفانی چراغ برج دختر خاموش می شود و لاندورس مسیر بتور استانبول اردیبهشت 97رج  را گم می کند و قرقتور استانبول فروردین 97 می شود و هرا بعد از تور استانبول تابستان 97شنیدن این خبر خود را از بالای برج پرت می کند و این تراژدی همیشه در ذهن مردم باقی می ماند و تا به امروز هم نقل شده است و باعث شد تا این برج یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی  استانبول می باشد.  

 


موزه موزائیک استانبول

موزه موزائیک استانبول در سال 1950  بنا شده است تور استانبول تابستان 97و یکی از محبوب ترینتور استانبول بهار 97 موزه در میانتور استانبول فروردین 97 مسافرانتور استانبول که علاقه به تاریخ هنر دارند می باشد.این موزه یکی از زیباترین موزهای استانبول و دنیا است و به نوعی سبک هنری  دوره بیزانسی را به نمایش گذا شته است . در این موزه انواع موزاییک های این آثاردر پی تور استانبول اردیبهشت 97حفاری در مسجد آبی کشف شده است . تصاویر نظیر حیوانات وحشی و موجودات افسانه ای و عکس های بتور استانبول خرداد 97ه جا مانده از امپراطوررا می توان دید.در کف حیاط این موزه از 80،000،000 قطه موزایک از جنس آهک به کار رفته است.

 


کاخ داماتریس استانبول

یکی از جالب ترین کاخ های  استانبول در دوره بیزانسی کاخ داماتیس تور استانبول بهار 97بوده است از این کاخ به عنوان اقامگاه تابستانی استفاده می کردند ولی امروزه متاسفانه آثاری زیادی از آن به جا نمانده استتور استانبول اردیبهشت 97. این کاخ یکی از مهم ترین کاخ دورهتور استانبول تابستان 97 حکومتی بیزانسی به شمار می آمده است.  قدمت 1400 ساله دارد تور استانبول خرداد 97و این کاخ زمانی برای جمع کردن ارتش برای جنگ استفاده می شده است. امروزه این کاخ در منطقه ساماندیرا واقع شده است. این کاخ پر رمز راز مسافران تور استانبول و گردشگران به خصوص کسانی که به مطالع درباره دروره حکومت دوره بیزانسی علاقه دارند را به خود جذب می کند.

 



:: برچسب‌ها: بهترین دیدنی های استانبول,مکان های دیدنی استانبول,دیدنی استانبول,معرفی دیدنی های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

موزه مدرن استانبول

 یکی از دیدنی های استانبول ، موزه ای تور استانبول بهار 97زیبا است که بسیار معروف است . موزه مدرن استانبول در واقع انباری ست در سواحل بسفر که نمایانگر نقاشی مدرن، مجسمه سازی، عکاسی و دیگر نسخه های هنری است که توانسته در رسانه تور استانبول اردیبهشت 97های ترکیه و حتی در مقیاس جهانی آوازه ای بر هم زند. مجموعه دائمی هنر مدرن ترکیه گویای داستانتور استانبول تابستان 97 هاییست که از اواخر قرن ۱۹ آغاز و تا به امروز ادامه یافته است. ین موزه همچنین دارای یک فروشتور استانبول خرداد 97گاه، یک سینمای کوچک، و یکتور استانبول فروردین 97 رستوران و کافه دلپذیر با منظره ی زیبایی به سمت کاخ توپکاپی و دریای مرمره می باشد البته به همراه غذایی لذیذ و نه چندان ارزان است.بازدید از این مجموعه را به گردشگران تور استانبول توصیه می کنیم. 

 

موزه مدرن استانبول


مسجد ایاصوفیه استانبول

مسجد ایاصوفیه در بخش اروپایی استانبول و در محله ای پر رفتتور استانبول بهار 97 و آمد و توریستی، در جوار هتل ها، مراکز خرید، و دیدنی های توریستی شهر واقع شده است. مسجد ایاصوفیه‌ به دستور کنستانتین‌ دوم امپراطور بیزانس در سال‌ 360 میلادی بنا‌ شد‌. از آثار هنری برجسته این مسجد می‌توانیم به موزاییک‌های بیزانسی و سپرهایتور استانبول فروردین 97 عظیم دایره‌ای شکل عثمانی که  روی آنها اسامی مقدس و آیات قرآنی نوشته شده اشاره کنیم.برای رفتن بهتور استانبول خرداد 97 موزه مسجد ایاصوفیه تمام وسایل نقلیه عمومی به راحتی تور استانبول اردیبهشت 97در دسترس است. شبکه اتوبوس، مترو و تراموای استانبول با برپایی چندین ایستگاه در محله سلطان احمد، رفت و آمد گردشگران تور استانبول را به مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، کاخ و موزه توپکاپی و سایر دیدنی هایتور استانبول تابستان 97 این منطقه تسهیل کرده اند.

 

مسجد ایاصوفیه استانبول


مسجد سلطان احمد استانبول

یکی از زیباترین شاهکارهای معماری اسلامی است که به علت وجود تور استانبول بهار 97کاشی‌های آبی رنگ در طراحی داخلی به «مسجد آبی» نیز شهرت دارد. ین مسجد طی سالهای ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۹ به دستور سلطان احمد اول بنا شد و به همین دلیل پس از مرگ وی مسجد را مسجد سلطان احمد نامیدند. وی در همین مسجد دفن شده‌است. اگر از دریا به مسجد نگاه کنید، قبه‌ها و مناره‌های مسجد در بخش قدیمی شهر برجسته هستند و هدف سازندگان هم ایجاد چنین چشم اندازتور استانبول خرداد 97 زیبایی بوده‌ است و متور استانبول اردیبهشت 97ی تواند برای گردشگران تور استانبول جذاب باشد. مسجد سلطان احمد تنها مسجد ترکیه‌است که شش مناره دارد. مهمترین بخش صحن داخلی «محراب» است که از مرمری با تراش ظریف و کنده کاری ساخته شده و دیوارهای کناری آن از جنس سرامیک است.  تور استانبول تابستان 97طراحی صحن اصلی به گونه‌ای است که حتی در تور استانبول فروردین 97زمان شلوغی همه افراد بتوانند امام جماعت را ببینند و سخنانش را بشنوند.

 

مسجد سلطان احمد استانبول


موزه پرا استانبول

موزه پرا در خیابان مشروطیت ساخته شده و فاصله کمی تا میدان تور استانبول بهار 97تکسیم دارد. موزه پرا که موزه ای هنری و زیبا در منطقه بی اوغلو است در سال ۲۰۰۵ میلادی تاسیس شده و کلکسیونی ارزشمند از آثار گذشته را به نمایش گذاشته است . این موزه که ازجاذبه های گردشگری استانبول  به شمار می آید توسط سونا و اینان کراچ راه اندازی شده است. موزه پرا در استانبول در واقع کلکسیونی ارزشمند از مجموعه های هنری مختلف از قبیل مجموعه نقاشیتور استانبول خرداد 97 ، مجموعه ابزار اندازه گیری تور استانبول اردیبهشت 97، مجموعه عکس های استانبول قدیم ، مجموعه سرامیک و موزاییک است . در این موزه هر چند وقتتور استانبول تابستان 97 یکبار نمایشگاه های هنری نیز برگزار می گردد . در این موزه نقاشی های زیبا و آثار تور استانبول فروردین 97هنرمندان مشهور جهان موجود می باشدکه می تواند توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب نماید. 

 

موزه پرا استانبول


ژوراسیک لند استانبول

یکی از مکان های تفریحی که بسیار دیدنی می باشد ژوراسیک لند استانبول می باشد در اینتور استانبول بهار 97 مکان می توانید به همراه خانواده به دید بازدید از این مکان دیدنی بپردازید و موجودات که در دوره یتور استانبول اردیبهشت 97 ژوراسیک زندگی می کرد اند را تماشا کنید در این موزه متخصین و کارشناسان با طراحی آناتومی بدن حیوان و گیاتور استانبول تابستان 97هان که در آن دوره زندگی می کردنده اند یک پارک تفریحی بسیار زیبا ایجاد کرده اند.در این پارک تفریحی انواع سرگرمی های دیگر موجود می باشد و مسافران تور استانبول و گردشگران زیادی برای تفریح در این مکالن تفریحی را به خود جذب می کند و حتی این پارک در میانتور استانبول خرداد 97 مردم محلی استانوبل بسیار محبوب می باشد. رتوران و کافه و ایستگاههای که در آن نگهبانان به راهنماییتور استانبول فروردین 97 شما می پردازند هم موجود می باشد. 

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های دیدنی استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

موزه نساجی استانبول

موزه نساجی استانبول در زیر زمین مسجد آبی قرار دارد . تور موزه نساجی در استانبول برای افرادی که تور استانبول خرداد 97به فرش و صنایع دستی ترکیه علاقه دارد ، یک تور به یادماندنیتور استانبول تابستان 97 و جذاب است . با تهیه این تور می توانید مجموعهتور استانبول بهار 97 گسترده ای از انواع مختلف فرش عثمانی که متعلق به صدها سال پیش است را ببینید. موزه نساجی که از دیدنی های تور استانبول محسوب می شود ، مجموعه ای بیش از تور استانبول فروردین 97۱۹،۰۰۰ منسوجات و اشیاء مربوط به پنج هزار سال و به نمایندگی از شش قاره جهان ، از جمله فرهنگ شرق میانه ، آسیا ، آفریقا و سرخپوست است . کتابخانه و مجموعه ۲۰۰۰۰ تایی Arthur D. تور استانبول اردیبهشت 97Jenkins یکی از منابع درجه نخست در جهان برای مطالعه هنر منسوجات است .

 

موزه نساجی استانبول


پارک تفریحی ویالند استانبول

اگر میخواهید در تور استانبول یک روز شاد را درکنار خانواده و تور استانبول بهار 97دوستان سپری کنید میتوانید شهر بازی ویالند را برای این تفریح گروهی انتخاب کنید.ویالند بزرگترین پارک تفریحی و شهر بازی استانبول است. در این پارک اسباب تفریح و وسایل بازی فراوانی وجود دارد: Splash Coaster (ترن هوایی آبی) که ترکیبی است از آبشتور استانبول اردیبهشت 97ارهای طبیعی با لذت استفاده از ترن هوایی؛ Family Coaster (رولر کستر خانوادگی) یک تجربه لذتبخش خانوادگی؛ Rafting Ride یک ماجراجویی 700 متری در وسط یک آبشار وحشی، تونل وحشت، جت اسکی، سینما، King Kong در ارتفاع 15 متری و بولینگ از آن جمله استتور استانبول تابستان 97  این مجموعه از میدان تکسیم تقریبا ۱۳ کیلومتور استانبول خرداد 97تر فاصله دارد  و از طریق مترتور استانبول فروردین 97و دسترسی از تکسیم به گلدن هورن امکان دارد.ساخت این مجموعه عظیم استانبول از سپتامبر ۲۰۱۱ آغاز شد و در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۳ درهای این مجموعه به روی علاقمندان باز گردید.

 

پارک ویالند استانبول


مسجد رستم پاشا استانبول

مسجد رستم پاشا یکی از مساجدتور استانبول تابستان 97 شهر استانبول در ترکیه استتور استانبول بهار 97. این مسجد در سال ۱۵۶۱ به دستور رستم پاشا صدراعظم و توسط معمار سینان ساخته شده‌است. جله معروف آمریکایی، مسجد رستم پاشا را یکی از زیباترین مساجد اروپا معرفی کرده است و بیشتر کسانی که در سفر به تور استانبول از اینتور استانبول اردیبهشت 97 مسجد بازدید می کنند آن را گوهر پنهان استانبول می دانند. مسجد رستم پاشا در انتهای خیابان اوزون کارسی (لانگ مارکت) قرار دارد. این خیابان از قدیمی ترین خیابان های دوره بیزانستور استانبول خرداد 97 است و امروز در آن تور استانبول فروردین 97افراد زیادی را می بینید که در مغازه های سنتی درحال خرید هستند. مسجد رستم پاشا در قلب قسمت قدیمی شهر استانبول، در کنار بازار ادویه و مسجد جدید قرار دارد.

 

مسجد رستم پاشا استانبول


جزایر مرمر در آبهای استانبول

در آبهای استانبول، جزایر دریای مرمره در قسمت آسیایی و اروپاییتور استانبول بهار 97 استانبول قرارگرفته است. درتور استانبول خرداد 97یای مرمره را در روزگار باستان پروپونتیس می‌نامیدند. نام کنونی آن برگرفته از نام جزیره مرمره است که در آن سنگ مرمر زیادی یافت می‌شود. استانبول بروید میبینید که در خطوط ساحلی دریای مرمره از هر طرف که به دریا نگاهبیاندازید جزایر زیبای پرنسس به چشم می آیند.همچنین این چهار جزیره با نام های قینالی آدا، بورغاز آداسی، هئیبه لی آدا و بیوک آدا از زیباترین مناظر طبیعی دنیا برخوردارهستند.از محاستور استانبول فروردین 97ن دیگر این جزایر این است که در این جزیره ها اتومبیل وجود ندارد تور استانبول اردیبهشت 97و تمام اهالی از درشکه برای رفت و آمد استفاده می کنند که این قانون شامل توریست ها هم میباشد. هزاران توریست سالانه از این جزایر دیدن می نمایند.با توجه به اقلیم آب و هوائی مناسب و هم چنین خانه های چوبی خود که متعلق به قرن 19 می باشد امروزهتور استانبول تابستان 97 این مکان به عنوان مرکزی مناسب برای گذراندن تعطیلات تور استانبول در روزهای گرم تابستان تبدیل گردیده است.

 

جزایر مرمر در آبهای استانبول


کاخ بیلربی استانبول

یکی از مجلل ترین کاخ های عثمانی در شهر استانبولتور استانبول بهار 97 کاخ بیلربی می باشد . این کاخ در قرن تور استانبول خرداد 97نوزدهم و در بخش آسیایی شهر  استانبول ساخته شده است . Beylerbeyi Palace یکی از زیباترین دیدنی های استانبول است که از گل های مگنولیا پوشیده شده است . این قصر پیش از آنکه اقامتگاهی تابستانی برای پادشاهان عثمانی باشد ، برای اقامت میهمان خارجی در نظر گرفته شده بود و به همین دلیل به دکوراسیون داخلی و نمای خارجی آن اهمیت زیادی داده اند . مجموعه بیلربی از ساختمان کاخ اصلی وتور استانبول فروردین 97 چند خانه ییلاقی تشکیل شده است و کاخ اصلی چشم انداز بسیار زیبایی از بسفر دارد و از جاذبه های گردشگری تور استانبول می باشد . سلطان عبدالحمید دوم ، آخرین سال های عمر خود را در حصر خانگی در این کاخ سپری کرده است . دوک و دوشز ویندزور و خانم اوژنی ملکه فرانسه بعنوان میهمان در این کاخ اقامت داشته اند . برای ساخت کاخ ازتور استانبول اردیبهشت 97 سنگ مرمر سفید استفاده شده است و در دکوراسیون داخلی نقش های شرقی و ترک همراه با تزئینات تور استانبول تابستان 97غربی به کار برده شده و داخل این کاخ ، لوسترهایی تماشایی ، چینی های مخصوص و گلدان های سرامیکی تزئین شده به چشم می خورند که با فرش هایی گرانبها زیبایی منحصر به فردی به این کاخ بخشیده اند. 

 

کاخ بیلربی استانبول



:: برچسب‌ها: بهترین دیدنی های استانبول,اماکن جذاب استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های جالب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول یک پارک شهری تاریخی است که در منطقه‌ی «امینونو» این شهر قرار دارد. این پارک در تور استانبول تابستان 97مجاورت و زمین‌های کاخ توپکاپی واقع شده است. ورودی جنوبی این پارک یکی از بزرگترین دروازه‌های کاخ است. پارک گلخانه قدیمی‌ترین و یکی از وسیع‌ترین پارک‌های عمومی استانبول است.پارک گلخانه در گذشته باغ بیرونی قصر توپکاپی بود و تنهاتور استانبول اردیبهشت 97 افراد دربار سلطنتی به آن دسترسی داشتند. در سال ۱۹۱۲ بخش بیرونی باغ قصر توپکاپی توسط شهرداری استانبول برای استفاده‌ی مردم، به روی عموم باز شد. در ابتدا پارک فقط شامل منطقه‌ی تفریحی، چند قهوه‌خانه و زمین‌های بازی بود. اولین تور استانبول خرداد 97مجسمه‌ی آتاتورک در سال ۱۹۲۶ در این پارک توسط «Heinrich Krippel» ساخته شد. پارک گلخانه استانبول یک پارک شهری تاریخی است که در منطقه‌ی «امینونو» این شهر قرار دارد. اینتور استانبول بهار 97 پارک در مجاورت و زمین‌های کاخ توپکاپی واقع شده است. ورودی جنوبی این پارک یکی از بزرگترین دروازه‌های کاخ است. پارک گلخانه قدیمی‌ترین و یکی از وسیع‌ترین پارک‌تور استانبول فروردین 97های عمومی استانبول است و توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب کرده است.

 

پارک گلخانه استانبول


موزه یخی استانبول

موزه یخی استانبول در 23 آپریل سال 2010 تور استانبول بهار 97در شهر استانبول افتتاح شده است . این موزه که اولین موزه یخی در کل اروپا میباشد ، اولین موزه یخی است که در درکشوری با آب و هوای معتدل مانند ترکیه ایجاد شده است . این موزه با سرمایه تور استانبول تابستان 97گذاری که توسط یک سرمایه گزار نروژی در شهر استانبول انجام شده و در تاریخ 23 آپریل که روز جهانی کودکان و تعطیلات در سراسر دنیا میباشد ، بازگشایی شده است.در این موزه کلاٌ 34 مجسمه یخی قرار دارد که برای ساخت انها 70 تن یخ از کشور سوئد تور استانبول اردیبهشت 97آورده شده است و برای ساخت تونل های یخی و دالان هایی که  بازدیدکنندگان از بین انها گذر میکنند نیز 100 تن یخ استفاده شده است . طراحی این موزه توسط طراحان سوئدی که هتل یخی مشهور در سوئد را طراحی کرده اند انجام شده است . و اما دیدنی ترین بخش های این موزه عبارت است از بخش وایکینگها که در قسمت اول این موزه واقع شده است . وایکینگها 880 سال از طرق درتور استانبول خرداد 97یای سیاه وارد استانبول شدند و شهر استانبول را میکلاگارد یا سرزمین حفاظت شده نامیدند . در بخش ورودی موزه یخی استانبول ، مجسمه های یخی از وایکینگ ها قرار داده شده است و همچنین کشتی بزرگ وایکینگ به طول 7 متر و مسیر رودخانه ای که کشتی روی آن قرار گرفته است با ظرافت تمام ساخته شده است . بخش دوم این موزه درباره منطقه اسکاندیناوی و طبیعت این منطقه میباشد.این منطقه قطب شما و کشورهای حوزه قطب شمال را برای شما تداعی می کند و بخش سوم اینتور استانبول فروردین 97 موزه نیز در لیوان های یخی به شما آب میوه رایگان تعارف می کنند.در سفر به تور استانبول از این مکان زیبا نیز دیدن کنید.

 

موزه یخی استانبول


موزه هنرهای ترکی و اسلامی استانبول

موزه هنرهای ترکی و اسلامی در میدان سلطانتور استانبول بهار 97 احمد در ناحیه فاتح شهر استانبول، ترکیه قرار دارد. ساختمان موزه در سال ۱۵۲۴ میلادی ساخته شده که پیشتر کاخ ابراهیم پاشای پارگایی همسرخدیجه سلطان و دومین وزیر ارشد سلیمان یکم بود. مجموعه موزه شامل نمونه‌های قابل توجهی از خوش‌نویسی در جهان اسلام، کاشی و فرش شرقی و همچنینمردم‌نگاری فرهنگ‌های مختلف ترکیه به خصوص عشایر می‌باشد. ر این موزه یکی از مهمترین مجموعه های هنرهای ترکی و اسلامی دنیا بهتور استانبول تابستان 97 نمایش گذاشته شده است و گردشگرانتور استانبول می توانند از آن بازدید کنند. از نمونه های بخصوصی که در این موزه به نمایش گذاشته شده است می توان به تور استانبول اردیبهشت 97کمربند های مراسم خاکسپاری، اشیای جواهر نشان از قبیل شمعدان های تزئینی که سنگ های با ارزشی بروی آنها کار شده، میزهای تحریر ساخته شده از مروارید، فنجان های مسی حکاکی شده، تاج های سلطنتی، لباس های سلطان ییلدیریم بِیازیت و سلطان سِلیم دوم، فرش های قفقازی و درب های حکاکیتور استانبول فروردین 97 شده اشاره کرد. علاوه بر این ها قرآنهای نفیس خطی، مینیاتورهای عثمانی و همچنین قانون های مربوط به سلاطین عثمانی و کلید کعبه از دیگر آثار و اشیای بی نظیر در این موزه هستند.تور استانبول خرداد 97

 

موزه هنرهای ترکی و اسلامی استانبول


موزه هنرهای ترکی و اسلامی استانبول

موزه هنرهای ترکی و اسلامیتور استانبول بهار 97 در میدان سلطانتور استانبول تابستان 97 احمد در ناحیه فاتح شهر استانبول، تور استانبول فروردین 97ترکیه قرار دارد. ساختمان موزه در سال ۱۵۲۴ میلادی ساخته شده که پیشتر کاخ ابراهیم پاشای پارگایی همسرخدیجه سلطان و دومین وزیر ارشد سلیمان یکم بود. مجموعه موزه شامل نمونه‌های قابل توجهی از خوش‌نویسی در جهان اسلام، کاشی و فرش شرقی و همچنینمردم‌نگاری فرهنگ‌های مختلف ترکیه به خصوص عشایر می‌باشد. ر این موزه یکی از تور استانبول خرداد 97مهمترین مجموعهتور استانبول اردیبهشت 97 های هنرهای ترکی و اسلامی دنیا به نمایش گذاشته شده است و گردشگرانتور استانبول می توانند از آن بازدید کنند. از نمونه های بخصوصی که در این موزه به نمایش گذاشته شده است می توان به کمربند های مراسم خاکسپاری، اشیای جواهر نشان از قبیل شمعدان های تزئینی که سنگ های با ارزشی بروی آنها کار شده، میزهای تحریر ساخته شده از مروارید، فنجان های مسی حکاکی شده، تاج های سلطنتی، لباس های سلطان ییلدیریم بِیازیت و سلطان سِلیم دوم، فرش های قفقازی و درب های حکاکی شده اشاره کرد. علاوه بر این ها قرآنهای نفیس خطی، مینیاتورهای عثمانی و همچنین قانون های مربوط به سلاطین عثمانی و کلید کعبه از دیگر آثار و اشیای بی نظیر در این موزه هستند.

 

موزه هنرهای ترکی و اسلامی استانبول



:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی استانبول,بهترین اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مسجد عرب استانبول

مسجد عرب در خابان کالیون در گالاتا واقع شده است و بزرگترین مسجد در این منطقه به حساب می آید. بر اساس افسانه ها قرن ها قبل از ورود ترک ها به ترکیه این مسجد را زمانیکه اعراب استانبول را محاتور استانبول بهار 97صره کرده بودند ساختند. با این حال شواهد تاریخی نشان می دهد یک کلیسا که در همین مکان بوده که در سال 1475 توسط سلطان مِحمِت فاتیح به مسجد تبدیل شده است و نام آن را مسجد گالاتا نهادند زمانيكه اعراب مهاجر درتور استانبول تابستان 97 سال 1492 از اسپانيا به اين كشور رسيدند در اطراف اين مسجد منزل كردند. در آن زمان بود كه نامش به مسجدتور استانبول اردیبهشت 97 اعراب تغيير يافت. از آن زمان بارها اين ساختمان بازسازي شده و يا تغيير ساختاري يافته است. سنگ هاي قبر گوناگوني كه مملو از نوشته هاي مختلفي است و نشانه هايي كه در طي بازسازي سال 1913 در اين محل يافت شده است به موزه باستانشناسي انتقال يافتند. زمين اين مسجد مستطيل شكل است و معماري داخلي و خارجي آن به سبك گوتيك مي باشد. برج ناقوس كليسا به گلدستهتور استانبول فروردین 97 تغيير يافته و تشابه زيادي به گلدسته هاي مسلمانان اسپانيايي دارد.تور استانبول خرداد 97این مکان از دیدنی های جذاب تور استانبول است.

 

مسجد عرب استانبول


ساحل ریوا استانبول

ساحل ریوا یکی از سواحل پر رفت و آمد  در ۴۰ کیلومتری تور استانبول بهار 97استانبول و  بتور استانبول خرداد 97ه فانوس دریایی اندولس وسیله ( یک دهکده گردشگری )، بسیار نزدیک بوده و در واقع جزئی از سواحل دریای سیاه است . ساحل ریوا استانبول بخاطر سواحل شنی وسیع آن ، رودخانه های جاری و جنگلهای زیبایش شهرت دارد . این ساحل قبلا مستعمره یونانیان بوده است و امروزه یکی از مناطق توریستی استانبول است که آرامش آن ، روح را نوازش می دهد . در ساحل ریواتور استانبول تابستان 97 استانبول ، چند رستوران تور استانبول اردیبهشت 97کوچک وجود دارد که می توانید ناهار را در آنجا میل نمایید و یک پیک نیک خاطره انگیز در داشته باشید . شما می توانید در سفر به تور استانبول در قسمت امن ساحل بهتور استانبول فروردین 97 شنا و سایر ورزشهای آبی بپردازید و یا از بقایای قلعه ریوا عکس های زیبا بگیرید.اگر چه این ساحل بسیار محبوب و آرام است اما شناگران باید مراقب موجهای ناگهانی نیز باشند. 

 

ساحل ریوا استانبول


مسجد جامع آتیک علی پاشا استانبول

 مسجد جامع آتیک علی پاشا که یکی از ساختمان های قدیمیتور استانبول بهار 97 استانبول است در خیابان یِنتور استانبول خرداد 97یچِریلِر در چِمبِرلیتاش قرار دارد. این مسجد در سال 1496 توسط وزیر اعظم هادیم آتیک علی پاشا راه اندازی شد. امروزه فقط مسجد، حوزه علمیه و مقبره این مسجد جامع که نیز شامل یک آشپزخانهتور استانبول تابستان 97 عمومی، کاروانسرا و خانه درویش بود، باقی مانده است. در طول قرن ها این مسجد نام های متعددی از قبیل صِدِفچیلَر، علی پاشای قدیمی، چِمبِرلیتاش، وِزیربانه و ساندیک جیلاشتور استانبول اردیبهشت 97 داشته است.نقشه این ساختمان به شکل تی (T) برعکس می باشد و قطر گنبد آن 12.5 متر و ارتفاعش 24 متر است. همچنین این ساختمان 16 پنجره دارد. گنبد تور استانبول فروردین 97بر روی چهار ستون زیبای پا شکل قرار گرفته و با چهار گنبد کوچکتر احاطه شده اند. محراب و منبر این مسجد از سنگ مرمر حکاکی شده می باشد و محوطه اجتماع آن از پنج گنبد و یک گلدسته بالکن دار در سمت راست آن تشکیل شده است. در حیاط چند سنگ قبر مرمری وجود دارد که مربوط به قرن هفدهم می باشد. همچنین یک مقبره که از نظر تاریخی اطلاعاتی در باره آن در دست نمی باشد وجود دارد. حوزه علمیه رو به روی مسجد قرار گرفته است.این مکان یکی از دیدنی های تور استانبول می باشد. 
 
 
مسجد جامع آتیک علی پاشا استانبول

پارک بیک استانبول

بیک از جاذبه های ساحلی و دیدنی ترکیه است.تور استانبول فروردین 97 این منطقه دتور استانبول بهار 97رگذشته محل سکونت اشراف خاندان عثمانی بوده است. امروزه این منطقه به خاطر کافه‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌های شیک و لوکس متعدد، شهرت دارد. البته امروزه کمی از جلوه و شکوه آنها کم شده، ولی هنوز هم ساختمان‌های زیبایی نظیر سفارتخانه مصر که ساختمانی سفید با معماری تماشایی است، در این خیابان جلوه گری می‌کند. شما همچنین می‌توانید با سفر به تور استانبول در نوار ساحلی اینتور استانبول اردیبهشت 97 منطقه قدم بزنید و تور استانبول خرداد 97از تماشای غروب لذت ببرید ( احتمال دیدن هنرپیشه‌های ترکتور استانبول تابستان 97 در این منطقه بسیار زیاد است).

 

پارک بیک استانبول


عمارت ایحلامور استانبول

یکی دیگر از دیدنی های تور استانبول عمارت ایحلامور است ، اتور استانبول بهار 97ین عمارت در قرن ۱۹ میلادی بنا نهاده شد. نام این عمارت از درختان زیرفون نمدار که درتور استانبول تابستان 97 باغهای آن وجود دارد گرفته شده است. اگر چه این عمارت به هنگام ساخت در خارج از شهر استانبول جای می گرفت اما امروزه با توسعه شهر در مرکز استانبول ترکیه قرار گرفته است. در حالیکه عمارتتور استانبول فروردین 97 مراسین همواره جهت مراسم رسمی و امور تشریفات استفاده می گردیده در گذشته ازتور استانبول اردیبهشت 97 عمارت مایت بعنوان پناهگاهی امن برای اطرافیانتور استانبول خرداد 97 و محرمان سلاطین استفاده می شده است.

 

عمارت ایحلامور استانبول



:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی استانبول,بهترین اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های دیدنی استانبول,دیدنی های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1397 | نظرات ()