نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

 

رستوران کوه نور کیش در كنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا ویژه گردشگران تور کیش نوروز 95 بنا شده است. در داخل این كوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران كوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات كامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ در تور کیشساخته شده و در طبقه فوقانی نیز كافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌كننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این كوه استثنایی را تكمیل می‌كند.در رستوران كوه نور می‌توانید در تور کیش با پرداخت مبلغی مناسب یكی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیك) را انتخاب نمایید. نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا است. موسیقی زنده، فضا و دكوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران برای مسافران تور کیش است.ساعات کار این رستوران برای ناهار از 12 ظهر تا 15 و شام از از 8 شب تا 12 شب در تور کیش می باشد.

 

 

 

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور کیش در آن بسیار شلوغ است. در تور لحظه آخری کیش شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی در تور کیش و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است.در تور کیش حتما این رستوران را امتحان کنید. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران شامل آشپزخانه کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی در تور کیش می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را در تور کیش دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتلهای جدید در کیش

 

 

هتل پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند در تور کیش تهیه نمایند.هتل پارمیدا از اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن  مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر و... می باشد.

مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن مانند استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را در تور کیش نوروز 95 تجربه کنند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری در تور کیش می باشد.

 

 

 

 

 

مجموعه هتل ترنج کیش شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا است که در مجموعه دارای ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر می باشد. این هتل در ساحل زیبای خلیج همیشه فارس در چهار طبقه و با نمایی تلفیقی از سنت و مدرنیته چشم نواز میهمانان تور کیش می باشد.هدف از ساخت این مجموعه فراهم کردن تجربه یک زندگی رویایی – دریایی و اقامت بر روی آب برای میهمانان تور کیش و دید کامل به غروب ساحل جزیره کیش می باشد. این هتل دارای ۱۰۲ اتاق و یک رستوران مجلل در وسط طرح ترنج است.همچنین این هتل ساحلی دارای: رستورانی بر روی آب، آب نمای موزیکال ، قایق های چوبی، سالن ماساژ و یوگا در تور کیش نوروز 95 می باشد.این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای, رستوران های روباز و سر پوشیده ، کافی شاپ یخی، فروشگاه ، سرزمین بازی، فضاهای ورزشی، حمام آفتاب، استخر در بام هتل و … برای گردشگران تور کیش می باشد.این هتل دریایی به صورت ویلایی روی آب و به شکل طرح ترنج ساخته شده است.راه دسترسی به این اتاق های این هتل در تور کیش از طریق اسکله های چوبی است که این اتاق ها را به هم مرتبط می کند.مسیری که از خشکی به هتل متصل می شود از طریق اسکله شیشه ای خواهد بود که به طور قطع برای گردشگران تور کیش بسیار جذاب است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

جاذبه های طبیعی در مشهد

 

آبشار قره‌سو در مشهد در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند.وجود هشت آبشار و چشمه‌های خنک و نردبان‌های فلزی تعبیه شده برای رفتن به بالای آبشار، از عواملی هستند که مسافران تور مشهد 95 را به طرف خود جلب می‌کتد. ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد.آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران تور مشهد بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است. در راه کوهستانی دره قره‌سو و بر دیوارهای سنگی آن نردبانهای فلزی نصب شده تا مسیر رفت و آمد به آبشار را برای گردشگران تور مشهد تعطیلات بهار 95 آسانتر نماید.

 

 

 

 

پارک کوهسنگی در مشهد در جنوب غربي مشهد در انتهاي خيابان کوهسنگي و در دامنه کوههاي جنوبي مشهد قرار دارد که حدود 30 هکتار وسعت دارد. اين پارک داراي استخر و سالن غذاخوري براي پذيرايي عمومي در تور مشهد نوروز 95 مي باشد. طرح توسعه گردشگاه کوهسنگي شامل ايجاد فرهنگسرا، موزه مردم شناسي، امکانات ورزشي از سال 1376 آغاز شده است. مجموعه تفريحي و فرهنگي کوهسنگي پس از توسعه، پيرايش و بازسازي بصورت بزرگترين تفريحگاه مشهد در آمده است. پارک کوهسنگی با هوای معتدل و لطیف تابستانی از دیر باز پذیرای زائران و گردشگران بسیاری در تور لحظه آخری مشهد است. کوهسنگی منطقه ی ییلاقی سهل الصعود در انتهای خیابانی به همین نام است که گفته می شود محل تاج گذاری شاه عباس در سن 16 سالگی بوده است. ساختمان موزه خراسان در پارک کوهسنگی واقع شده که جلوه گر معماری مشابه کلات نادری است و زیبایی خاصی را به مجموعه داده است. گفته می شود پارک کوهسنگی پس از حرم امام رضا و آرامگاه فردوسی سومین رتبه را از نظر تعداد گردشگر در تور مشهد 95 دارد. چشم اندازهای طبیعی، هوایی مطبوع، رستوران های متعدد، استخر، مراکز خرید، مراکز ورزشی، تفریحی و شهربازی کوهسنگی را تفرجگاهی زیبا با تعداد کثیری از مسافران نموده است. نزدیکی این پارک زیبا به مشهد امکان استفاده از مراکز اقامتی مانند  هتل قصر طلایی، هتل مجلل درویشی، هتل هما دو، هتل پارمیدا را برای گردشگران تور مشهد فراهم کرده است.

 پارک کوهسنگی در مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتلهای زیبا در مشهد

 

 

هتل آرمان مشهد یک هتل نوساز است که تمام خصوصیاتی را که یک هتل واقع در مشهد باید داشته باشد را دارد. برای مثال به حرم نزدیک است و بسیار شیک و تمیز است. رفتار کارکنان بی‌نهایت مودبانه بوده و تمام وسایل از جمله وسایل خواب، بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز نو هستند. مدیریت هتل آرمان سعی کرده در فضاهای داخلی هم محیط دلنشینی را برای میهمانان تور مشهد به وجود آورد. هتل آرمان امکانات ویژه‌ای مثل رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی، استخر، سالن کنفرانس و... را نیز برای ارایه به میهمانان تور مشهد نوروز 95 آماده دارد. نزدیکی بسیار این هتل به حرم و همچنین محیط دلباز و با صفایش بهترین انتخاب برای میهمانانی است که به همراه خانواده به مشهد آمده‌اند و اهل زیارتند.

 

 

 

 

هتل الماس مشهد واقع در خیابان امام رضا مشهد ساختمانی 9 طبقه دارای 108 اتاق رویال و 40 آپارتمان نرمال می باشد که در طبقه 8 هتل رستوران و صبحانه خوری با نمایی مشرف به حرم مطهر و در طبقه 9 سالن کنفرانس با دید حرم و دارای کافه سنتی مشرف به حرم و تشریفات اختصاصی دفتر گروه قرار گرفته است.در تور مشهد بهار 95 حتما در این هتل اقامت کنید. این هتل دارای اتاقهای دوتخته و سه رویال و سوئیت و آپارتمانهای معمولی یک خوابه و دوخوابه و کانکت و دارای سونا و جکوزی و اتاق بازی کودکان و سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان با ايجاد فضاهای مناسب می باشد که تنوع بسيار خوبی در ارائه خدمات در تور مشهد فروردین 95 پيش بينی شده است.هتل الماس با اتاقها و سوئیت های مجهز به کلیه امکانات رفاهی مانند اتاق بازي كودك، سالن آرايش بانوان، پزشك مقيم، صرافي، كتابخانه، فست فود، رستوران هاي رويال، استخر و مجموعه آبي، اسپا و ماساژ براي آقايان و بانوان آماده پذیرایی از شما مهمانان تور مشهد است . مهمترین ویژگی هتل الماس نزدیکی آن به حرم و بازار رضا (ع) می باشد . به طوری که میهمانان گرامی قادرند بدون نیاز به استفاده از وسیله نقلیه ضمن زیارت بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی از بزرگترین و مهمترین مرکز خرید مشهد در تور مشهد تعطیلات عید 95 به سهولت بهره مند شوند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

ورودی آب دریا که از مرکز شهر می باشد قسمت تاریخی دبی می باشد که گردشگران تور دبی میتوانند یک اسکله ابرا کرایه کنند و بنادر قدیم تجاری و لنج ها را مشاهده کنند و یک تفریح دریایی را تجربه کنند که خاطره ای فراموش نشدنی برایشان می باشد. ۱۰ دقیقه گردش با قایق‌های چوبی و سنتی اسکله در آب‌های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی در تور دبی نوروز 95 دارد. قایق‌ سواری از ابرا در «بستکیه» شروع می‌شود به سمت بازار پارچه‌ فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا می‌ رسد.

 

 

 

پارک البرشا دبی یکی از بهترین مکانهای تفریحی دبی می باشد که میتوان به افرادی توصیه کرد که در سفر هم نمیتوانند از ورزش و تخلیه انرژی از دست بکشند . در این پارک پیست های پیاده روی ، دوچرخه سواری ، زمین تنیس ، فوتبال ، دستگاه های ورزشی ، تور والیبال, گلخانه های سبز ، نخلستان ها و درختان متنوع و ... برای مسافران تور لحظه آخری دبی  وجود دارد . در این پارک ساحلی جنگل سبز و شن و ماسه رو که ترکیبی از دو جنس متفاوته کنار هم گذاشته شده و منظره زیبایی خلق کرده است .  در پارک البرشا ، دریاچه طبیعی هم وجود دارد که محل تفریح خانواده ها، دوستداران پیک نیک و علاقه مندان به ورزش های آبی می باشد .در پارک البرشا فضایی زیبا برای یک بعدازظهر آرام فراهم شده که گردشگران تور دبی میتوانند زیر نخل ها و چراغ های رنگی این قسمت پارک استراحت کنند . پارک البرشا در نزدیکی بازار البرشا قرار گرفته و میتوان بعد از استراحت بهترین خریدها را در این مرکز خرید انجام داد . از امکانات پارک البرشا میتوان به یک کیوسک کوچک هم اشاره کرد که در آن ذرت و نوشیدنی های سبک فروخته میشود.

پارک البرشا دبی همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب پذیرای بازدید کنندگان در تور دبی 95 می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتلهای مجلل در دبی

 

 

هتل سیگنیچر این دبی یکی هتل های منطقه دیره دبی است که  از نظر کیفیت و سرویس دهی جزء استاندارد ترین هتل های 3 ستاره دبی بشمار میرود و با سلایق مختلف گردشگران تور دبی با هر بودجه ای سازگاری دارد.هتل سیگنیچر در منطقه رقه با ۸۰ اتاق واقع شده است که دفتر خدمات گردشگری واقع در هتل آماده ارائه هرگونه راهنمایی مورد نیاز مسافرین در رابطه با مراکز خرید و توریستی دبی و همچنین اجاره خودرو به مسافرین تور دبی نوروز 95 می باشد.اتاق های هتل سیگنیچر این دبی پارکت شده هستند و با رنگ بندی طبیعی و آرامش بخش دکور شده اند.

این هتل با طراحی زیبا به مکانهای توریستی و بازار های دبی دسترسی آسان دارد. هتل سیگنچر تنها ۳ مایل از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد که رفت و آمد مسافرین را به فرودگاه دبی تسهیل می کند.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، ایستگاه متروی رقه در دسترس مسافرین تور دبی بهار 95 هتل سیگنیچر می باشد و تنها با ۲۰ دقیقه رانندگی مرکز تجارت جهانی دبی واقع در شیخ زائد قابل وصول می باشد.در هنگام بامداد هتل با سرو صبحانه بوفه خوشمزه و سالم در خدمت مسافرین هتل می باشد.همچنین این هتل با طبخ غذاهای هندی ، راحتی خیال مسافرین تور دبی تعطیلات بهار 95 را از ناهار فراهم می آورد ، چراکه رزرو هتل همراه با صبحانه و ناهار می باشد.

 

 

 

هتل پریمر این دبی واقع در 55 کیلومتری منطقه بردبی و میان جامعه سبز و خیابان امارات  هتلی مجلل برای مسافران تور دبی می باشد که محیطی سرشار از انرژی را برای آنان فراهم می سازد.این هتل دارای موقعیت مکانی ممتاز برای دسترسی به مراکز تجاری و توریستی دبی است و از سرویس رفت و آمد گردشگران تور دبی نوروز 95 به مرکز خرید ابن بطوطه که یکی از مراکز خرید زیبا و توریستی دبی به شمار رفته و نماد 5 ملت است ، ساحل جمیرا و ایستگاه مترو برخوردار می باشد  .این هتل دارای کارمندانی می باشد که مسلط به چند زبان زنده دنیا بوده تا به راحتی با گردشگران تور دبی ارتباط برقرار کرده و به خواسته ها و نیاز هایشان راحت تر رسیدگی نمایند. امکانات رفاهی هتل پریمیر این دبی ، در نوع خود با کیفیت و متنوع است و  توانسته رضایت میهمانان تور دبی تعطیلات عید 95 را به خود جلب نماید .هتل پریمیر این دبی دارای 308 اتاق با امکانات مخصوص برای عزیزانی که از معلولیت جسمی نیز رنج می برند تشکیل شده است .این اتاقهای لوکس دارای نور مناسب و چشم انداز شهر دبی و خلیج بوده و در متراژهای متنوع طراحی شده اند .

از دیگر امکانات این هتل در تور دبی فروردین 95  :

 پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، صندوق امانات ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، تهویه مناسب ، سالن کنفرانس ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید ابن بطوطه ، ساحل جمیرا و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و . . .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

 کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول از قصرهای پیشین عثمانی است که در تنگه خلیج بنا شده است جایی که بهترین و مناسب ترین مکان برای ساخت قصر و کاخ بزرگان به شمار می رفت. این کاخ در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی استانبول واقع شده است.در تور استانبول تعطیلات بهار 95 به دیدن این کاخ بروید. این کاخ به دستور سلطان عبدالعزیز و توسط معمارهنرمند سرکیس ، در سال  1871 میلادی ساخته شد. کاخ چراغان استانبول از معماری بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار بود و قدمتی تاریخی دارد که  با چوب ، سنگ های مرمر ، ستون های حجاری شده ، فرش هایی نفیس و مبلمانی که در ساخت آن از  آب طلا و صدف استفاده شده  و با درهای معبد گونه طراحی و تزیین شده. متاسفانه این بنای باشکوه در سال 1910سوخت و تا مدت ها بعد به ویرانه ای تبدیل شده بود.این بنا در تور استانبول نوروز 95 بسیار بازدید دارد. در نهایت پس از تعمیرات و رسیدگی به ساختمان این کاخ مجلل و افزودن تاسیساتی خاص ، این کاخ به هتلی 5 ستاره تبدیل گشت و امروزه علاقه مندان به بناهای تاریخی و گردشگران تور استانبول از آن بسیار استقبال می نمایند .

 

مسجد رستم پاشا در استانبول از جاذبه های تاریخی معروف تور استانبول در سال 1561 به دستور رستم پاشا صدر اعظم قانونی و توسط معمار سینان ساخته شده است . با توجه به اینکه اراضی منطقه امین اونو هم مرکز تجاری و هم گود بود معمار سینان در زیر این مسجد مخازن و دکانهایی ساخته است .در تور لحظه آخری استانبول به دیدار این مسجد بروید. ارزش اصلی مسجد ناشی از نقوش گلهایی مانند میخک ، مینا ، لاله ، رز و زنبق بعنوان نمونه بسیار زیبایی از چینی کاری از نیک در قرن 16 هم در دیوارهای شبستان ورودی و هم در ستونهای پافیلی داخلی است . این چینی کاریها که جزو آثار هنری بسیار ظریف است در بین زیباترین نمونه های دوران کلاسیک قرار دارد . این مسجد همانند یک موزه چینی کاری می باشد. این مسجد از سوی اسمه خان سلطان دختر سلطان سلیم سوم و به یادبود شوهرش صدر اعظم محمد پاشا در سال 1671 و توسط معمار سینان ساخته شده است .در تور استانبول 95 این مسجد را فراموش نکنید. داخل مسجد و تا دامنه گنبد با زیباترین چینی های آن تزئین یافته است . کلاهک منبر نیز از جنس چینی است. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در تور استانبول تعطیلات عید 95  برخوردار است . این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل مارتی استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و ....در تور استانبول تعطیلات فروردین 95  اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی کاخ دلمه‌ باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم واقع شده است و تا مرکز خرید معروف نیسانتاسی 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل از 136 اتاق برخوردار است و تمامی اتاق ها دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... در تور استانبول نوروز 95 می باشند. در اطراف هتل رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول می توانند در آن رستوران ها از غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرند.

از امکانات هتل دبلیو استانبول در تور استانبول بهار 95  می توان به اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های بدون آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، دارای آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش ها، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی برای میهمانان تور استانبول فروردین 95  ، نظافت اتاق، اجاره ماشین و ... اشاره نمود.

هتل دبلیو استانبول

هتل دبلیو استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

جاذبه های گردشگری ساموئی تایلند

 

آبشار ناموانگ در ساموئی تایلند ( Namuang Waterfalls ) دو مجموعه آبشار زیبا در جزیره ساموئی است که زیبایی این جزیره منحصر به سواحلش نیست. این آبشارها در 12 کیلومتری جنوب شرقی خلیج ناتون قرار دارند که با پیاده روی از مسیر ورودی پارک می توان به آنها رسید. در تور تایلند نوروز 95 حتما ازز این آبشار دیدن کنید.اولین آبشار که ناموآنگ 1 است به استخر طبیعی زیبایی سرازیر می شود که گریزی از هوای گرمسیری منطقه است. در فاصله ی سی دقیقه ای پیاده آبشار کوچکتر یا ناموآنگ 2 قرار گرفته است که به معنای بنفش است.این آبشار نزد گردشگران تور تایلند بهار 95 بسیار طرفدار دارد. این آبشار ها به دلیل سایه بنفش قابل توجهشان به این نام خوانده می شوند. در این منطقه آبشارهای دیگری هم وجود دارند اما ناموآنگ از نظر زیبایی و چشم انداز سرآمد همه آنان است. این منطقه برای آرامش و شنای خانوادگی در تور تایلند مکان مناسبی می باشد.

 

 

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند فروردین 95 این پارک را فراموش نکنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش در تور تایلند نوروز 95 مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره در تور لحظه آخری تایلند احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی در تور تایلند 95 بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()