نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل داریوش کیش

 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد .تور کیش نوروز 96این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

تور کیش نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش نوروز 96 خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگرانتور کیش نوروز 96 به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان زاینده رود مشهد

مهمان پذیر زاینده رود مشهد داری محیطی کاملا تمیز و شیک و دارای سوئیت های دو،سه و چهار تخته می باشد. مسافت این مهمان پذیر تا حرم 10 دقیقه،فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه است. این هتل آپارتمان دارای امکاناتی نظیر اینترنت در لابی رستوران تلویزیون صندوق امانات و همچنین اینترنت در اتاق می باشد. مسافران تور مشهد نوروز 96 می توانند اقامت خوبی را در این مهمان پذیر داشته باشند. 

 

تور مشهد نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد

این هتل آپارتمان دارای محیطی و کیفی دارای سطح مطلوبی می باشد .فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه پیاده روی می باشد و تا فرودگاه 20 دقیقه با خودرو ، تا راه آهن 15 دقیقه با خودرو می باشد. مسافران تور مشهد نوروز 96 به راحتی می توانند در این هتل جا رزرو نمایند.این هتا دارای امکاناتی نظیر تلفن،تلویزیون،یخچال لابی،آسانسور،سرویس ایرانی،سرویس فرنگی،مبلمان، نماز خانه است .

 



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان جمکران مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره جمکران مشهد با فاصله كمتر از پنج دقيقه تا حرم مطهر و با امكاناتي نظير كافي شاپ ، كافي نت ، رستوران و اينترنت وايرلس رايگان در لابي، واحدها و رستوران، سيستم گرمايش و سرمايش ، و صندوق امانات اختصاصي و همواره آماده پذيرايي از شما زائران 

تور مشهد نوروز 96 گرامي مي باشد.

تور مشهد نوروز 96



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل دلفین امپریال آنتالیا

 

معرفی هتل  دلفین امپریال مجلل وسلطنتی اخرین شاهکارمجموعه هتل های زنجیره ای دلفین با خدمات منحصربه فرد رستوران های بین المللی زیبا استخرهای با شکوه اب گرم همگی در انتضار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد،دلفین امپریال هتلی پنج ستاره در منطقه لارا شهر انتالیا قرار دارد وفاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلو متر وازنظر زمانی 15 دقیقه می باشد.هتل دلفین امپریال در سال 2012 ودر12 طبقه ساخته شده که مساحت هتل  در54000 هزار متر مربع است.این هتل هشتمین هتل برترآنتالیا ( در محدود هتل های ساحل لارا ) می شود ودر سال 2013 به عنوان یکی ازلوکس ترین و تاپ ترین هتل به انتخاب کاربران بوده است و خدمات یوال را به مسافران تور آنتالیا تابستان 95 ارائه میدهداین هتل یکی از تاپ ترین هتل های انتالیا می باشد تور آنتالیا تابستان 95که دارای استخر آب گرم. درایام نوروزو فصل های سرد در درجه (35) خواهد بود ودر مجموع هتل دلفین امپر یال دارای 650 اتاق استاندارد وسوئیت های لوکس میباشد در این هتل به کودکان بهای بیشتری داده می شود انواع و اقسام بازی ها و سر گرمی ها تدارک داده می شود و از عضو گروه هتل های  زنجیرهای delpin دلفین ها می باشد.امکانات هتل: گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , فروشگاه , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه ,رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی امکانات تفریحی و سرگرمی: استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر ,ساحل اختصاصی , بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , کتابخانه , حمام ترکی , موج سواری , بولینگتور آنتالیا تابستان 95

خدمات و سرویس هتل: خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز ,نگهداری اطفال , سرویس معلولین , اسانسور



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

باغ معجزه دبی

باغ معجزه دبی Miracle Garden Dubai در محیطی بسیار زیبا با گل های درخشان در وسط صحرا از دیدنی های دبی است که موجب شگفتی گردشگران دبی می باشد.این پارک که در روز ولنتاین 2013 راه اندازی شد. با گل روی زمین و حلقه های قوسی و قلب شکل آراسته شده، باغ حدود 45 میلیون گل دارد.این باغ در حال حاضر نامزد برای ثبت رکورد گینس بخاطر طولانی ترین دیوار گل جهان است. حداقل 45 رنگ طبیعی در باغ معجزه وجود دارد.آفر تور دبی
هر منطقه دارای طرح های محوطه سازی عمودی و افقی خاص هر گردشگاه است، که قوسی شکل است و مسیر با مینی چتر سایه رنگارنگ پوشش داده شده ، هرم های گل با 10 متر ارتفاع، آب استخر در فضای باز، سرویس بهداشتی، وضو خانه و نمازخانه همگی از امکانات این باغ  برای گردشگرانتور دبی تابستان 95  می باشد .

 

خانه اپرا در دبی 

یکی از جاذبه های گردشگریتور دبی تابستان 95خانه اپرا دبی است . این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.خانه اپرا یک سازه غیر معمول و خاص می باشد که  برای هدفی خاص طراحی گردیده است.نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.تور لحظه آخری دبی

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگرانتور کیش خرداد 95جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

این پارک دارای فضایی تفریحی است و ساکنان این جزیره میتوانند اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند. این پارک دارای پیست دو چرخه سواری و اسکیت،آب نما،دریاچه ی مصنوعی و فضای ورزشی است این پارک پوشیده از انواع گونه های گیاهی مناسب با هوای کیش است دیواره های این پارک با نقاشی هنرمندان نیز طراحی و تزیین شده است وجود آلاچیق ها برای استراحت خانواده های مکانی راحت و آرام را برای مسافرانتور کیش بهار 95به ارمغان آورده اس

 

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

 

خدمات عمومی این هتل شامل آرایشگاه ، سالن جلسه و ضیافت ، تور آنتالیا تابستان 95مرکز تجارت ، گاو صندق ، باغ ، خدمات تهیه بلیط ، خشکشویی ، لباس شویی ، آسانسور ، کرایه ماشین ، انبار بار و چمدان ، سیستم تهویه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی می باشد و قابل ذکر است که هتل رامادا پلازا آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 که به همراه کودک خود سفر می کنند خدمات نگه داری از کودک را ارائه می کنند.

 

هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو…

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

-کچیک-استانبول.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و…

-کچیک-استانبول-لابی.gif

-کچیک-استانبول-رستوران.gif

-کچیک-استانبول-اتاق.gif

-کچیک-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک ساحلی مرد ماهگیر

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری از بزنید از دور دست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بر بهت و حیرت،لبخند لطیفی ار رضایتمندی بر چهرهایتان می نشاند که حس هنر دوستی هر بیننده ای را نوازش می کند.پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار متر مربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهگیری دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. دز پارک ساحلی ماهیگیردو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.تور کیش 95

 

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلیتور کیش بهار 95می باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگرانتور کیش خرداد 95جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

این پارک دارای فضایی تفریحی است و ساکنان این جزیره میتوانند اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند. این پارک دارای پیست دو چرخه سواری و اسکیت،آب نما،دریاچه ی مصنوعی و فضای ورزشی است این پارک پوشیده از انواع گونه های گیاهی مناسب با هوای کیش است دیواره های این پارک با نقاشی هنرمندان نیز طراحی و تزیین شده است وجود آلاچیق ها برای استراحت خانواده های مکانی راحت و آرام را برای مسافرانتور کیش بهار 95به ارمغان آورده اس

 

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

 

خدمات عمومی این هتل شامل آرایشگاه ، سالن جلسه و ضیافت ، تور آنتالیا تابستان 95مرکز تجارت ، گاو صندق ، باغ ، خدمات تهیه بلیط ، خشکشویی ، لباس شویی ، آسانسور ، کرایه ماشین ، انبار بار و چمدان ، سیستم تهویه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی می باشد و قابل ذکر است که هتل رامادا پلازا آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 که به همراه کودک خود سفر می کنند خدمات نگه داری از کودک را ارائه می کنند.

 

هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو…

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

-کچیک-استانبول.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و…

-کچیک-استانبول-لابی.gif

-کچیک-استانبول-رستوران.gif

-کچیک-استانبول-اتاق.gif

-کچیک-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل رویال آدم و حوا

هتل رویال آدم و حوا هتلی 5 ستاره در آنتالیا می باشد که دارای 469 اتاق راحت و شیک می باشد که مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری است ، اتاق های آن روز به دریا و مساحتی در حدود 64 متر مربع دارد و شما می توانید از امکاناتی نظیر جکوزی ، حمام ، سالن ، میز کار ، تلویزیون در اتاق های هتل رویال آدم و حوا بهره مند شوید. 

 

از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 می توان به استخر ، حمام آفتاب ، پارک آبی ، سونا و جکوزی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، مرکز بدنسازی ، تفریحاتی مثل غواصی ، والیبال ساحلی ، تنیس ، ایروبیک ، گلف ، اسکواش ، پینگ پنگ و . . . اشاره کرد . هتل رویال آدم و حوا 35 کیلومتر تا فرودگاه و 45 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 که قصد رفتن به اسکله بلک را دارند باید 1 کیلومتر مسافت را طی کنند. 

 

مسافرانی که به همراه کودک خود سفر می کنند میتوانند از خدمات نگهداری کودک این هتل استفاده کنند . از امکاناتی که در این هتل برای میهمانان می باشد عبارتند از سیستم تهویه ، گاوصندق ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت پرسرعت ، سالن ضیافت ، سالن کنفرانس ، رستوران ، سالن زیبایی ، سینما که همه اینها می تواند سفری خوب را به همراه تور آنتالیا تابستان 95 با اقامت در هتل رویال آدم و حوا تجربه کنید.

 

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

 تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است.تور آنتالیا تابستان 95 اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

 

خدمات عمومی این هتل شامل آرایشگاه ، سالن جلسه و ضیافت ، تور آنتالیا تابستان 95مرکز تجارت ، گاو صندق ، باغ ، خدمات تهیه بلیط ، خشکشویی ، لباس شویی ، آسانسور ، کرایه ماشین ، انبار بار و چمدان ، سیستم تهویه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی می باشد و قابل ذکر است که هتل رامادا پلازا آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 که به همراه کودک خود سفر می کنند خدمات نگه داری از کودک را ارائه می کنند.

 

هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو…

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

-کچیک-استانبول.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و…

-کچیک-استانبول-لابی.gif

-کچیک-استانبول-رستوران.gif

-کچیک-استانبول-اتاق.gif

-کچیک-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور استانبول را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. تور لحظه آخری ترکیهمی توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور استانبول همراه شوید .

 

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید ،تور لحظه آخری ترکیه این مسجد توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . این مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می گردید. تور لحظه آخری ترکیهآرامگاه او نیز در این مسجد است که به انتخاب خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر درتور استانبول از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از قشنگ ترین مناظر باشید

 این مسجد شامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است.تور لحظه آخری ترکیه در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگرانتور استانبول برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

پارک مینیاتورک استانبول ترکیه

پارک مینیاتورک استانبول

این پارک زیبا در سال دو هزارو دو در بخش قدیمی استانبول ترکیه واقع شده است تور لحظه آخری ترکیه در این بخش بیش از صدو پنج اثر مینیاتوری با اندازه های 1 تا 1/5 متری وجود دارد که از آثار تاریخی ترکیه و استانبول است.این پارک بین ساعتهای نه صبح تا شش عصر است که میتوانید از مکانهای تاریخی استانبول از عثمانیان به جا مانده است آشنا شویدتور استانبول

 

امکانات هتل : رستوران - پذیرش شبانه روزی - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار- ماساژ - جکوزی - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر سر پوشیده - استخر سرپوشیده (تمام فصل)- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) - امکانات اتاق VIP

 

هتل پرا پالاس استانبول

اتاق های هتل پرا پالاس استانبول

لابی هتل پرا پالاس استانبول

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی هتلی 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه آتاترک و مرکز EXPO است. هتل 102 اتاق مدرن ارائه می دهد که چشم انداز دریا یا شهر دارند و شامل امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، وای فای رایگان می باشند. هر روز صبحانه به شیوه سلف سرویس ارائه می شود و انواع غذاهای بین المللی نیز برای ناهار و شام سرو می گردد. ایستگاه قطار در 600 متری هتل است که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. از هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به مراکز خرید معروفی چون گالریا و کاروسل رسید. 

 

امکانات رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سرویس شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

هتل گرند لیزا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Liza Hotel

هتل گرند لیزا استانبول Istanbul Grand Liza Hotel یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات و عکس های هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو…

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کچیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Kecik Hotel

هتل کچیک استانبول Istanbul Kecik Hotel یکی هتل های سه 3 ستاره می باشد که در سال 1994 میلادی در منطقه لاللیاستانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و با 90 اتاق و سوییت آماده پذیرش گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل با میدان تکسیم استانبول و اماکن تاریخی،توریستی و تفریحی از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ساحلاستانبول، اسکله و راه آهن حدود 2 کیلومتر فاصله دارد.هتل کچیک استانبول در 19 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورکاستانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در سال 2003 میلادی بازسازی شده است.

-کچیک-استانبول.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل کچیک استانبول:

رستوران ترکی،گاو صندوق،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، خدمات خانه داری، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی،اجاره اتومبیل،استخر سرپوشیده، سونا، حمام سنتی ترکی و…

-کچیک-استانبول-لابی.gif

-کچیک-استانبول-رستوران.gif

-کچیک-استانبول-اتاق.gif

-کچیک-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()