هتل آپارتمان های مشهد
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان بشری مشهد

هتل آپارتمان بشری مشهد بزرگ ترین هتل آپارتمان چهار ستاره ایران که روبروی درب ورودی باب الجواد واقع شده است با زیربنای حدود 10000مترمربع دارای فاصله ی بسیار کم تا حرم مطهر حضرت رضا (ع) قرار گرفته است. تمیزی و نظافت این هتل بسیار عالی میباشد، این هتل دارای امکاناتی از قبیل: اینترنت نامحدود و رایگان در محیط لابی،رستوران و سوئیت های هتل - سونای بخار برای واحد های VIP - رستوران وسیع به همراه سالن اختصاصی برای میهمانان خاص - امکان استفاده از شبکه های ماهواره ای و غیره از دیگر امکانات فراهم شده برای میهمانان هتل میباشد. مسافران تور مشهد میتوانند با اقامت در این هتل لحظات آرامی را تجربه کنند.

هتل آپارتمان بشری

 

هتل آپارتمان مارین مشهد

هتل آپارتمان مارین 4 ستاره مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. این هتل دارای 20 واحد می باشد. هتل مارین مشهد از امکاناتی مانند: اتاق های مجزا، اینترنت در لابی و واحد، امکانات ویژه برای معلولین، خشک شویی، خدمات تهیه بلیط و  رستوران با غذاهای خوشمزه که آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور مشهد می باشد. مسافران می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را داشته باشند.

هتل آپارتمان مارین مشهد

 

هتل آپارتمان نیکا در مشهد

هتل 4 ستاره آپارتمان نیکا در زیباترین خیابان شهر مشهد و در فاصله 700 متری از حرم مطهر قرار دارد. هتل از امکاناتی مانند: اتاق های مجزا، کافی شاپ، سالن ورزشی، آسانسور، فروشگاه، صندوق امانات و.... است. این هتل دارای پارکینگ می باشد تا مسافران تور مشهد با مشکل رو به رو نشوند. رستوران های این هتل از کیفیت غذایی بالایی برخوردار است. مسافران و گردشگران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را داشته باشند.

هتل آپارتمان نیکا در مشهد





:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان بشری مشهد , هتل آپارتمان مارین مشهد , هتل آپارتمان نیکا در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: