سرگرمی های کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

خرید و پاساژ گردی

یکی دیگر از تفریحاتی که در جزیره کیش می توان انجام داد گشت و گذار در بازار و مراکز خرید کیش است که قطعا لذتبخش خواهد بود. تماشای اجناس رنگارنگ و متفاوت در پاساژها یا بازارهای کیش تجربه ی بی نظیری است. کیش دارای مراکز خرید متعددی است که بازدید از آن ها خارج از لطف نخواهد بود.

 

خوشگذرانی در آبهای خلیج فارس

 

http://www.1pezeshk.com/archives/2019/03/chaharfasl.html

 

شکم گردی

تجربه میل نمودن غذاهای دریایی و محلی و متنوع را در کیش از دست ندهید. شکم گردی بخشی جدایی ناپذیر در سفر به کیش است. رستوران های کیش با غذاهای با کیفیت و خوب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هستند. برخی از رستورانهای کیش علاوه بر سرو غذا با اجرای موسیقی زنده لحظات خوبی را برای میهمانان مهیا می سازند.

 

خوشگذرانی در آبهای خلیج فارس

 

بولینگ و بیلیارد

انجام بولینگ و بیلیارد در جزیره کیش قطعا حال و هوای دیگری خواهد داشت. هدف گرفتن اشیایی به نام میله و غلتاندن توپ بر روی سطح صاف برای کسب امتیاز قطعا تجربه ای متفاوتی خواهد بود. در برخی از هتل ها و مراکز ورزشی کیش نیز بولینگ و بیلیارد در نظر گرفته اند. 

 

خوشگذرانی در آبهای خلیج فارس

 

 

 https://www.tabnak.ir/fa/news/886343/%D9%BE%D8%B1%D8%B7%D8%B1%D9%81%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86

 

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند از دیگر اماکن تفریحی کیش به حساب می آید که با هر گروه سنی و یا سلیقه ای قادر خواهند بود تا از این تفریح لذت ببرند. شهربازی هایلند دارای 3 هکتار مساحت است. رولرکاستر هوایی و آبی، سفینه، سورتمه، رنجر، چرخ و فلک، تاب بچه، ماشین ضربتی آبی، ماشین برقی ضربتی، سینما 2000، قطار لاستیکی، سیمیلاتور، آبشار، رودخانه وحشی و... از جمله بازی هایی هستند که در شهربازی هایلند به چشم می خورد.

 

ورزش های ساحلی

جزیره کیش بارها تجربه میزبانی از مسابقات ورزش های ساحلی به ویژه والیبال ساحلی را داشته است. زمین والیبال ساحلی بسیاری در جزیره کیش به وجود آمده و همچنین امکانات خوبی نیز فراهم کرده اند. علاقه مندان به این ورزش می توانند به این زمین های ساحلی سری بزنند و لحظاتی خوبی را سپری نمایند.

 

خوشگذرانی در آبهای خلیج فارس

 

 





:: برچسب‌ها: ورزش های ساحلی کیش , شکم گردی کیش , خرید و پاساژ گردی کیش , سرگرمی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: