سرویس های عجیب هتل های خاص جهان
نوشته شده توسط : پناهی نیا

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

امروزه هتل های زیادی در سراسر جهان برای جذب مشتری، با هم رقایت می کنند. هر یک از هتل ها با ارایه خدمات ویژه ایی قصد دارند تا شهرت بیشتری پیدا کنند. هتل های بسیاری وجود دارند که با امکانات ویژه نظر گردشگران را به سمت خودشان جلب کرده اند. با ما همراه باشید تا عجیب ترین سرویس های هتل ها را به شما معرفی کنیم.

سرویس های عجیب هتل های خاص: اقامت شبانه در یک هتل خانه درختی

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

اقامت در یک هتل خانه درختی را در هتل هکسپت Hotell Hackspett  تجربه کنید. این مرکز اقامتی در سوئد قرار دارد و خانه درختی را برای مسافران فراهم کرده که برای بسیاری گردشگران جذاب می باشد. شما در این خانه درختی می توانید از تماشای چشم انداز پارک لذت ببرید. البته پیشنهاد می کنیم در فصل زمستان این مکان را برای اقامت انتخاب نکنید؛ زیرا هیچ وسیله گرمایشی در آن موجود نیست.

سرویس های خاص هتل ها: درمان ترس از پرواز

اگر دوست دارید در اتاق خلبان یک شب اقامت کنید، حتما به هتل جامبو استی Jumbo Stay در استکهلم بروید. در واقع این هتل، یک بوئینگ 747 است که متعلق به سال 1976 می باشد. هم چنین این هتل هواپیمایی، برای کسانی که ترس از پرواز دارند، مناسب است. نرخ ویژه تور مشهد

سرویس های عجیب هتل های خاص: صبحانه خوردن با زرافه ها

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

هتل جیراف مینور Giraffe Manor در نایروبی در نزدیکی جنگل نگونگ Ngong قرار دارد. این هتل برای افرادی که عاشق طبیعت هستند، بسیار جذاب می باشد. نام این هتل، به معنی "عمارت زرافه" است. دلیل این نام گذاری هم این است که جمعیت بزرگی از زرافه ها  در این مکان زندگی می کنند. هم چنین ممکن است زمانی که برای صرف نهار به رستوران رفتید، زرافه ها شما را غافلگیر کنند.

سرویس های خاص هتل ها: اقامت در یک حباب شفاف

هتل اترپ روز Attrap' Reves در مارسییک قرار دارد. اقامتگاه های این هتل با حباب های شیشه ای شفاف احاطه شده اند و این امکان را به شما می دهند که مناظر اطراف را تماشا کنید. این هتل شگفت انگیز در بین گردشگران محبوبیت بسیار زیادی دارد.

سرویس های عجیب هتل های خاص: آموزش و سواری فیل ها

مرکز اقامتی فور سیزنزن تنتد کمپ گلدن تراینگل Four Seasons Tented Camp Golden Triangle در تایلند واقع شده است. از خدمات این مرکز می توان به دسترسی به بار داخل اتاق، چشیدن طعم پنیر بهمراه نوشیدنی یا یک بازدید از میانمار اشاره کرد. اما از خدمات ویژه این هتل، جلسات آموزشی با فیل ها است. هم چنین شما بعد از پایان این جلسات، می توانید فیل سواری کنید.

سرویس های خاص هتل ها: اقامت در یک خانه اسکیمویی شیشه ای

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

مرکز اقامتی کاکسلاتانن آرکتیک ریزورت Kakslauttanen Arctic Resort در فنلاند قرار دارد. اتاق های این مرکز، به شکل خانه های اسکیمویی طراحی شده اند و این امکان را به شما می دهند که نور های شمالی (شفق قطبی) را تماشا کنید. بهترین زمان برای دیدن شفق قطبی، بین ماه های آگوست تا آوریل (فصل های پاییز، زمستان و اوایل بهار  است. البته در فصل زمستان هم می توانید اسنوموبیل سواری کرده و یا ماهی گیری در یخ را تجربه کنید. بهترین تورهای مشهد

 سرویس های عجیب هتل های خاص: داشتن خدمتکار اختصاصی

مرکز اقامتی گیلی لانکانفوشی Gili Lankanfushi در مالدیو  واقع شده است. شما با اقامت در این هتل، هر چیزی را که بخواهید، بدست می آورید. در واقع شما یک خدمتکار اختصاصی دارید که تمام کارهای شما را انجام می دهد. این خدمتکار هر کاری  لازم باشد را انجام می دهد که اقامتی سرشار از آرامش را تجربه کنید.

سرویس های خاص هتل ها: ضبط کردن آهنگ خودتان در یک استودیوی ضبط اختصاصی

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

اگر دوست داری، مکانی را برای اقامت انتخاب کنید که علاوه بر استراحت، بتوانید آهنگ های خود را هم ضبط کنید، مرکز اقامتی ایدن راک ویلا راک استار Eden Rock Villa Rockstar  بهترین انتخاب می باشد. این مرکز در سنت بارث قرار دارد و دارای یک استودیوی ضبط حرفه ای  است. مهمان ها می توانند از این استودیو برای ضبط کردن آهنگ مخصوص به خودشان استفاده کنند.

سرویس های خاص هتل ها: داشتن خدمتکار مخصوص ریختن چای

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

هتل لینزبورو Lanesborough در لندن واقع شده است. جالب است بدانید که این هتل، سه سال متوالی، جایزه عالی انجمن چای بریتانیا را کسب نموده است. این هتل لوکس دارای خدمتکار مخصوص ریختن چای می باشد. در واقع این خدمتکار مخصوص به شما در مورد شاخصه ها و مزیت های چای های مختلف انتخابی تان اطلاعات می دهد.

سرویس های خاص هتل ها: داشتن خدمتکار اختصاصی انتخاب عطر

هتل های رزوود Rosewood دارای یک خدمتکار اختصاصی انتخاب عطر است. در واقع این خدمتکار، منویی از عطر های خوش بو را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید عطر مورد نظر خود را سفارش دهید. عطر های زنانه این منو، شامل شنل شماره پنج Chanel No. 5، بولگاری بلک Bulgari Black، دیزی مارک جیکوبز Daisy Marc Jacobs و کوکو شنل مادمازل Chanel CoCo Mademoiselle  می باشد. هم چنین برای مرد ها هم عطر های تام فورد Tom Ford، بولگاری پور اوم Bvlgari Pour Homme و هرمس تر درمس Hermes Terre d'Hermes در نظر گرفته شده است. تورهای ارزان مشهد

سرویس های عجیب هتل های خاص: اقامت در اولین مرکز اقامتی زیرزمینی جهان

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

اولین هتل پنج ستاره زیرزمینی در جهان، هتل اینتر کانتینانتال شانگهای واندرلند InterContinental Shanghai Wonderland است. شما از پنجره اتاق خود می توانید از تماشای چشم انداز های آبشار های بسیار زیبا لذت ببرید. اقامت در این هتل، همانند بازدید از آبشارهای نیاگارا می باشد.

سرویس های خاص هتل ها: بازدید از موزه ها بهمراه یک مستخدم هنری تعیین شده

 هتل لو رویال مونسو Le Royal Monceau در پاریس واقع شده است. این هتل برای راحتی مهمان ها، یک متخصص تاریخ هنر به نام دومینا دو برانتس Domoina de Brantes  را استخدام کرده تا به بازدید کنندگان در مورد آثار هنری که در کلکسیون های شهر پاریس می بینند، اطلاعات بدهد. هم چنین امکان بازدید اختصاصی از موزه در ساعات غیر اداری هم وجود دارد.  

سرویس های خاص هتل ها: خرید در بولگاری

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

هتل بولگاری Bulgari در لندن واقع شده است. این هتل علاوه بر اختصاص دادن یک خدمتکار برای برنامه ریزی سفر شما، یک اتومبیل دارای راننده به شما می دهد تا به فروشگاه های بولگاری Bulgari در لندن بروید و در یک محیط آرام به خرید کردن بپردازید. این فروشگاه برای راحتی شما، هر زمان که بخواهید، باز می باشد.

سرویس های خاص هتل ها: خلق اثر هنری خودتان

مرکز اقامتی رزوود سن میگوئل دو آلانده Rosewood San Miguel de Allende در مکزیک  قرار دارد. این مرکز اقامتی پنج ستاره، امکانات هنری الهام بخشی را به میهمانان ارایه می دهد. در واقع با هدیه دادن انواع و اقسام لوازم نقاشی، این انگیزه را در مهمان به وجود می آورد که اثر هنری خلق کنند. 

سرویس های عجیب هتل های خاص: یادگیری سبک زندگی کاهنان بودایی

صومعه خانه جنگلی وات پا ناناچات Wat Pah Nanachat در تایلند واقع شده است. اگر به فرهنگ راهبان بودایی علاقه دارید، می توانید در این صومعه اقامت کنید. البته این صومعه برای آموزش نیست و شما با تماشا کردن باید آداب آنها را یاد بگیرید.

سرویس های خاص هتل ها: میهمان بودن در یک معبد ژاپنی

 معبد مقدس ماونت کویا Mount Koya در ژاپن  قرار دارد. شما در این معبد می توانید با سبک زندگی ساده و سنتی راهبان بودایی آشنا شده و در جلسات آمورشی راهبان  شرکت کنید. به علاوه در این معبد، فقط غذاهای گیاهی سرو می شود.

سرویس های عجیب هتل های خاص: سواری در یک رولز رویس همراه با راننده

سرویس های عجیب هتل های خاص جهان

یکی از هتل های باشکوه و بسیار معروف جهان، هتل برج العرب Burj Al Arab در دبی می باشد. این هتل مجلل دارای تمام امکانات رفاهی برای گردشگران است. هم چنین در هر یک از سوییت های آن، یک باند ویژه هلی کوپتر نصب شده است که می تواند کار انتقال شما به فرودگاه دبی را انجام دهد. از خدمات منحصر به فرد این هتل می توان به یک زمین تنیس، خدمتکاران اختصاصی، اتومبیل های رولز رویس با راننده اشاره کرد.





:: برچسب‌ها: سرویس های عجیب هتل های خاص جهان,نرخ ویژه تور مشهد,بهترین تورهای مشهد,تورهای ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: