سرزمین عجایب دبی
نوشته شده توسط : پناهی نیا

تور صحرا دبی

تور صحرا دبی یکی از مشهورترین و بهترین برنامه های ارائه شده از سمت کشور دبی می باشد. این تور برای نشان دادن زندگی صحرا نشینان و قبایل اعراب در قرن های گذشته است.

گردشگران می توانند بین چند ساعت تا چند روز از این تور استفاده کنند. بهترین زمان برای رفتن به صحرا بعدظهر می باشد. در این تور اولین تفریح برای گردشگران سوار شدن به ماشین چهار محور می باشد و پس از آن نیز می توانند شام خود را در بوفه های آنجا و با موسیقی و رقص عربی بگذرانند. این کمپ که به صورت سنتی ساخته شده است برنامه های متنوع ای را برای گردشگران تور دبی لحظه آخری در نظر گرفته است. بانوان می توانند نقش های سنتی زبیایی را با حنا که برای زنان عرب قبایل نشین گذشته بوده بر روی دست خود به یادگار بدهند بکشند.

از امکانات دیگر این کمپ به گشت با خودروهای 4WD، 20 دقیقه رانندگی بر روی شن، اسکی بر روی شن (از صد درهم)، لوازم عکاسی، شتر سواری، رقص عربی، بار، نقاشی با حنا، قلیان، قهوه خانه عربی، خیاط محلی، نوشیدنیهای سبک (چای، قهوه و آب معدنی) و رستوران می باشد. این امکانات از ساعت نه صبح تا ده شب به گردشگران تور دبی تیر 95 ارائه می شود. کسانی که هیجان را دوست دارند می توانند از شاتل 64 متری بپرند یا سوار بر شتر شوند.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: